Hans chancer in mente burde han have lavet 15-20 mål, men så havde han også været en angriber, der rendte rundt i en topklub i Superligaen. Hans niveau er ikke til mere end SE eller højst en midterklub.
Snak
tirs 19. maj 2015
15 uafgjorte kampe, suk. Lars Søndergaard ligner nu heller ikke en, der er på toppen.
Fra groggy til god anden halveg:
https://www.youtube.com/…oFuc6d7LUHQ
Fra groggy til god anden halveg:
https://www.youtube.com/…oFuc6d7LUHQ
tirs 19. maj 2015
Vi har statistikken med os i kampen mod Esbjerg i overmorgen. 5 sejre til SønderjyskE, 3 uafgjorte og 2 sejre til Esbjerg fB i de seneste år. Husker en sæson hvor vi havde styr på Esbjerg på Blue Water Arena. Håber det gentager sig.
Pudsigt nok kan vi også tangere rekorden i uafgjorte kampe i superligaen.
Pudsigt nok kan vi også tangere rekorden i uafgjorte kampe i superligaen.
tirs 19. maj 2015
Ifølge Tv3 Sport rygtes Kasper Povlsen til SE.
Det lyder umiddelbart fornuftigt, synes jeg. Vi er lidt tyndt besat på midten, synes jeg. Bjørn Paulsen er ikke en naturlig central midt, og udover ham har vi kun Guira, DJ og HH til den centrale midt.. medmindre man tager Madsen og Ogge med i ligningen.. men dem ser jeg mere som fløjspillere.
Det lyder umiddelbart fornuftigt, synes jeg. Vi er lidt tyndt besat på midten, synes jeg. Bjørn Paulsen er ikke en naturlig central midt, og udover ham har vi kun Guira, DJ og HH til den centrale midt.. medmindre man tager Madsen og Ogge med i ligningen.. men dem ser jeg mere som fløjspillere.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
tirs 19. maj 2015
Jeg korser mig ved tanken om Kasper Povlsen. Han får Bjørn Paulsen til at minde om Messi.
Han var lovende for flere nedrykninger siden, men nu er han for mig at se mest dårlig karma og noget af en knoldesparker.
Han var lovende for flere nedrykninger siden, men nu er han for mig at se mest dårlig karma og noget af en knoldesparker.
ons 20. maj 2015
Men Kasper Povlsen har langt over 100 superligakampe i benene, så det er en rutineret spiller at få til Haderslev.
tors 21. maj 2015
Dagens trup til lokalbraget mod Esbjerg fB:
Marin Skender
Jens Rinke
Daniel Jensen
Marvin Pourié
Baldur Sigurðsson
Niels Lodberg
Bo Storm
Erik Marxen
Tommy Bechmann
Henrik Hansen
Johan Absalonsen
Søren Mussmann
Adama Guira
Bjørn Paulsen
Silas Songani
Andreas Oggesen
Pierre Kanstrup
Morten Beck
Vi overrasker positivt og vinder kampen.
Esbjerg fB - SønderjyskE 1-2
Marin Skender
Jens Rinke
Daniel Jensen
Marvin Pourié
Baldur Sigurðsson
Niels Lodberg
Bo Storm
Erik Marxen
Tommy Bechmann
Henrik Hansen
Johan Absalonsen
Søren Mussmann
Adama Guira
Bjørn Paulsen
Silas Songani
Andreas Oggesen
Pierre Kanstrup
Morten Beck
Vi overrasker positivt og vinder kampen.
Esbjerg fB - SønderjyskE 1-2
tors 21. maj 2015
Kære SE-fans.
Fik lyst til at dele mit indspark fra en anden tråd her hos jer (den vedrører bundholdenes (artiklen: Esbjergs) mulighed for at afgøre tingene selv):
"SønderjyskE står meget dårligt uden sejr i aften, hvis vi forestiller os, at FCV skulle vinde deres resterende kampe. Minimum et point her (plus nederlag mod FCV) og de skal stadigt slå FCK og FCM for at komme forbi FCV på målscore. Så det er nok nemmere at slå FCV og hente point mod Esbjerg for SE, da de jo derved fratager FCV tre point.
Hvis begge fx taber i aften (laveste odds udkomme) og de spiller uafgjort indbyrdes og FCV vinder mod Esbjerg og Silkeborg, skal SE have ét point mindst imod FCK og FCM.
Esbjerg er ikke så meget i fare og kan som han siger afgøre tingene selv. Det kan SE også - og FCV ikke. SE har bare hårdere kampe foran sig og har ikke set for godt ud længe.
Så FCV er ret tæt på at kunne afgøre tingene selv, men er dog afhængig af svag form hos SE."
Så to kampe forude der er vigtige for sæsonen - I plejer jo at mestre kunsten at overleve i SL...!
Fik lyst til at dele mit indspark fra en anden tråd her hos jer (den vedrører bundholdenes (artiklen: Esbjergs) mulighed for at afgøre tingene selv):
"SønderjyskE står meget dårligt uden sejr i aften, hvis vi forestiller os, at FCV skulle vinde deres resterende kampe. Minimum et point her (plus nederlag mod FCV) og de skal stadigt slå FCK og FCM for at komme forbi FCV på målscore. Så det er nok nemmere at slå FCV og hente point mod Esbjerg for SE, da de jo derved fratager FCV tre point.
Hvis begge fx taber i aften (laveste odds udkomme) og de spiller uafgjort indbyrdes og FCV vinder mod Esbjerg og Silkeborg, skal SE have ét point mindst imod FCK og FCM.
Esbjerg er ikke så meget i fare og kan som han siger afgøre tingene selv. Det kan SE også - og FCV ikke. SE har bare hårdere kampe foran sig og har ikke set for godt ud længe.
Så FCV er ret tæt på at kunne afgøre tingene selv, men er dog afhængig af svag form hos SE."
Så to kampe forude der er vigtige for sæsonen - I plejer jo at mestre kunsten at overleve i SL...!
Mere fodboldnørd end fan...
Redigerettors 21. maj 2015
Der er stadig mange ubekendte faktorer.
Man kan håbe at FCM er toptændte i forhold til at afgøre det i aften og at de og FCK tilsvarende er gået på ferie når vi møder dem. Det der med at klubber går på sommerferie, når deres sæson er afgjort kunne vi godt lukrere på (faktisk synes jeg at det fænomen tit kan være ret ødelæggende for en sæsonafslutning).
Men bolden er nu stadig på vores bane, so to speak. Så længe vi ikke taber den indbyrdes kamp og vi ikke bliver slagtet af de andre, samtidig med at FCV får tur i den.
Edit: Her tænker jeg også på målscoren.
Man kan håbe at FCM er toptændte i forhold til at afgøre det i aften og at de og FCK tilsvarende er gået på ferie når vi møder dem. Det der med at klubber går på sommerferie, når deres sæson er afgjort kunne vi godt lukrere på (faktisk synes jeg at det fænomen tit kan være ret ødelæggende for en sæsonafslutning).
Men bolden er nu stadig på vores bane, so to speak. Så længe vi ikke taber den indbyrdes kamp og vi ikke bliver slagtet af de andre, samtidig med at FCV får tur i den.
Edit: Her tænker jeg også på målscoren.