Snak

Mere indhold efter annoncen
Jo, det er desværre også en ækel mulighed. Det er jo Disko-Glen.

Spændende bliver det.

Edit: Jeg lægger måske også for meget i at det kun teoretisk ikke er afgjort... Omvendt kunne jeg godt forestille mig at Glen meget gerne vil have det lukket helt ned med det samme, så han ikke skal høre for meget på snakken i medierne.
Ja okay, Midtjylland gik efter det ene point. En skam Sviatchenkos header ikke gik ind. Et eller andet sted er jeg bare lettet over at FCV ikke vandt.

Lad os nu bare have en dag hvor alt spiller imod efb.
Ja, og FCV turde ikke satse på de tre.

En ualmindeligt ringe og kedelig kamp. Så bør der blive mere knald på i jeres kamp.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Var det Lentini, der mente Muusmann lignede Poul Erik Høyer? Jeg tænker lidt en voksen Lille-Per?
Sådan! Så var han der. Godt Songani også.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg sad ellers og tænkte at der var langt til de åbne chancer, men mindre kan åbenbart også gøre det.
Bolden ser godt nok også ud til at have været ude.

Kampen forløber dog generelt også fint for jer. Lidt rodet og hakkende.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Ja, det må den gerne blive ved med. Esbjerg kommer dog relativt let frem til farlige situationer, når de "vil". En skam de ikke har DBR som indpisker.

Den så godt nok ud til at være ude, især på de nye billeder.
Den må vel godt slippe stregen, hvis noget er OVER stregen. Tror egentligt den holder sig inde.
Mere fodboldnørd end fan...
Under alle omstændigheder er det svært at afgøre, så det er ikke en voldsom fejl, hvis den er ude.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Annonce