Til gengæld noget af en svinestreg af Nielsen. Fy for helvede.
Snak
Redigerettors 21. maj 2015
Til gengæld er det satme en svinsk tackling af Casper Nielsen. Åbenlyst et rødt kort.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 21. maj 2015
Sjovt hvad selvtillid kan gøre ved en angriber. Iskoldt af preusseren.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 21. maj 2015
Ja, det er tydeligt at han har det der ekstra gear, når det kører for ham. Det ærgerlige er at hvis han redder os i denne sæson, bliver han nok umulig at holde på til næste.
tors 21. maj 2015
Syntes nu SLET ikke Casper Nielsen laver en svinesteg. Han kommer for sent, og laver en stempling til rødt, ja! Men det er jo slet ikke med vilje, og derfor syntes jeg ikke det kan kaldes en svinestreg. En svinestreg, er noget man skal gøre med vilje, i min bog.
Hold den nu for helved! Pourie! Han er skarp, når det er vigtigt! :)
Hold den nu for helved! Pourie! Han er skarp, når det er vigtigt! :)
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE
tors 21. maj 2015
Vel også nu Pourié skal vise sit værd - og det gør han så!
Mere fodboldnørd end fan...