Snak

Mere indhold efter annoncen
Til gengæld noget af en svinestreg af Nielsen. Fy for helvede.
Heldigt for Esbjerg at slippe for rødt kort dér.
Mere fodboldnørd end fan...
Til gengæld er det satme en svinsk tackling af Casper Nielsen. Åbenlyst et rødt kort.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jaaaaaa! Høj klasse.
Sjovt hvad selvtillid kan gøre ved en angriber. Iskoldt af preusseren.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det er tydeligt at han har det der ekstra gear, når det kører for ham. Det ærgerlige er at hvis han redder os i denne sæson, bliver han nok umulig at holde på til næste.
Syntes nu SLET ikke Casper Nielsen laver en svinesteg. Han kommer for sent, og laver en stempling til rødt, ja! Men det er jo slet ikke med vilje, og derfor syntes jeg ikke det kan kaldes en svinestreg. En svinestreg, er noget man skal gøre med vilje, i min bog.

Hold den nu for helved! Pourie! Han er skarp, når det er vigtigt! :)
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE
Vel også nu Pourié skal vise sit værd - og det gør han så!
Mere fodboldnørd end fan...
Nu har jeg ikke set meget Esbjeg i år, men sejler deres organisation hele tiden som den gør idag. Det gør jo helt ondt i øjnene med den manglende struktur.

Dermed ikke sagt at de ikke skaber chancer, fordi de skal nok få nogle tilbud.
Haha, Lentini. Er du mere frisk på Marvin nu?
Annonce