Bum!!! Marvin igen igen igen... Fremragende!!\´
Snak
tors 21. maj 2015
Hahaha, ja det kunne godt ske at jeg varmer lidt op på preusen nu.
Inden dagens kamp tjekkede jeg \"pointlisten\", hvor jeg hovedrystende måtte erkende at Bjørn Paulsen var overall topscorer. Jeg ved ikke helt om det skal betegnes som skræmmende!?
Inden dagens kamp tjekkede jeg \"pointlisten\", hvor jeg hovedrystende måtte erkende at Bjørn Paulsen var overall topscorer. Jeg ved ikke helt om det skal betegnes som skræmmende!?
tors 21. maj 2015
Marvin er ved at fordoble sæsontotalen. Gode afslutninger i dag.
Imponerende dårligt forsvarsspil af Esbjerg.
Imponerende dårligt forsvarsspil af Esbjerg.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 21. maj 2015
"Er det seriøst SE fans man kan høre? I lå-lå-stemning?"
Det var Esbjerg fiskerne..
Det var Esbjerg fiskerne..
Wise Men Say...
tors 21. maj 2015
Uafgjort imod FCV og vi er sikre. Det havde jeg ikke turdet håbe for et par timer siden.
tors 21. maj 2015
Haha, Friberg jerner igennem på Marvin og slipper for gult og lige bagefter et okay billigt rødt til Absalonsen.