Snak

Mere indhold efter annoncen
Bum!!! Marvin igen igen igen... Fremragende!!\´
Hahaha, ja det kunne godt ske at jeg varmer lidt op på preusen nu.

Inden dagens kamp tjekkede jeg \"pointlisten\", hvor jeg hovedrystende måtte erkende at Bjørn Paulsen var overall topscorer. Jeg ved ikke helt om det skal betegnes som skræmmende!?
Marvin er ved at fordoble sæsontotalen. Gode afslutninger i dag.

Imponerende dårligt forsvarsspil af Esbjerg.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Er det seriøst SE fans man kan høre? I lå-lå-stemning?
moderator
Haha, det er fandme vildt det her! Og så lige mod Esbjerg. Lækkert!
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Er det seriøst SE fans man kan høre? I lå-lå-stemning?"

Det var Esbjerg fiskerne..
Wise Men Say...
Uafgjort imod FCV og vi er sikre. Det havde jeg ikke turdet håbe for et par timer siden.
Haha, Friberg jerner igennem på Marvin og slipper for gult og lige bagefter et okay billigt rødt til Absalonsen.
Elendige markeringer.
Nej nej nejnej. Kom nu.
Annonce