Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold nu fast! Du godeste hvor er den slags ting skrøbelige og med en dommer der finder sine kendelser i bunden af en hat, kan det blive pokkers dyrt. Skandaløst hvis det smides væk.
Det er vel ikke overraskende at det er en dommerfejl, som kommer til at afgøre kampen.
Wise Men Say...
Man kan dog ikke kun bebrejde dommeren, hvis det går galt.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Tommy stresser slet ikke deroppe. Kom nu for helvede.
Og CAS afgørelsen tilbage i 2009 bundede vel også bare i uvidenhed?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt indhop ag Ogge. Min dreng.
Puha, der brændte det på.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Hvad fanden laver Tommy, den nar?
Pyyyyh, det blev unødvendigt spændende.
Nøj, det mindede om Newcastles comeback imod Arsenal dengang. Total fistel.
Annonce