Jeg er stadig rasende over at Bechmann på intet tidspunkt går op og fortjekker og får forceret deres lange bolde. Spasser.
Snak
tors 21. maj 2015
Det var vel næsten det. FCV skal tage hele potten i de sidste 3, grundet målscore og I skal snuble i alt. De har naturligvis et taknemmeligt slutprogram, ser man på kvaliteten, men både Esbjerg og I kommer vel ud med møllesving.
tors 21. maj 2015
Der skal stadigt tages point fra FCV - alternativt skal SE slå nr 1 eller 2.
Mere fodboldnørd end fan...
tors 21. maj 2015
Ja, det burde det fandeme. Og et eller andet sted, skal FCV frem af banen, hvilket jo i reglen passer SE ganske godt.
Men hvis Marvin har tænkt sig at holde formkurven fra denne kamp, så burde det bestemt lade sig gøre at fiske et resultat hjem mod FCV – så kan vi passende strikke en aftale til Festersen sammen på samme tid.
Men hvis Marvin har tænkt sig at holde formkurven fra denne kamp, så burde det bestemt lade sig gøre at fiske et resultat hjem mod FCV – så kan vi passende strikke en aftale til Festersen sammen på samme tid.
Redigerettors 21. maj 2015
Jeg kunne godt lide ham Oggesen i slutningen af kampen idag! Holder super godt på bolden ene mand uden at smide sig eller løbe direkte til hjørneflaget.
Derudover røvelendigt forsvarsspil fra vores side men vi har altid været gode til at hive jer ud af kriser igen.. Vil i venligstvinde mod FCV?
Derudover røvelendigt forsvarsspil fra vores side men vi har altid været gode til at hive jer ud af kriser igen.. Vil i venligstvinde mod FCV?
Esbjerg fB
tors 21. maj 2015
Hvor er det fedt med en sejr!!
Kan slet ikke få armene ned. Jeg var så skeptisk inden de sidste tre kampe. Nu kan det næsten ikke gå galt.
Lad os hjælpe Esbjerg på søndag. Hellere dem end FCV.
Kan slet ikke få armene ned. Jeg var så skeptisk inden de sidste tre kampe. Nu kan det næsten ikke gå galt.
Lad os hjælpe Esbjerg på søndag. Hellere dem end FCV.
tors 21. maj 2015
Tak for kampen, BD. Jeg tror nu stadig at I nok skal holde jer oppe. I er lidt i den situation vi ville have været i hvis kampen var endt uafgjort, så I kan stadig selv afgøre det, samtidig med at alt skal flaske sig for Vestsjælland. Nu var I flinke i dag, så må vi prøve at være det for jer også.
Jeg er også begejstret for Oggesen og jeg håber han får mere ansvar og spilletid til næste sæson under den nye træner. Han har en god indstilling, er hurtig og løber meget.
Jeg er også begejstret for Oggesen og jeg håber han får mere ansvar og spilletid til næste sæson under den nye træner. Han har en god indstilling, er hurtig og løber meget.
fre 22. maj 2015
Jeg er også begejstret for Oggesen og jeg håber han får mere ansvar og spilletid til næste sæson under den nye træner. Han har en god indstilling, er hurtig og løber meget.
Han gjorde det glimrende i det jeg så af kampen. Holdt godt på bolden og undlod at smide sig teatralsk.
Dejlig knægt.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004