Snak

Mere indhold efter annoncen
FCV er måske det hold, I har den bedste statistik imod. Men I møder dem hvor de rammer deres gode stime - spændende!

Edit: Hvis I faktisk taber, skal I til at håbe EfB ikke henter point... Faktisk kan det blive den sæson nogensinde hvor det kræver flest point at overleve i SL.
Mere fodboldnørd end fan...
Edit: Hvis I faktisk taber, skal I til at håbe EfB ikke henter point... Faktisk kan det blive den sæson nogensinde hvor det kræver flest point at overleve i SL.


AGF rykkede ned med 38 point i en af de foregående sæsoner, og FC Vestsjælland kan optimalt set kun nå 38 point, så det passer ikke.

I øvrigt en god kamp mod Esbjerg fB.

Var overbevist om en 1 måls sejr og det var netop det, der skete. Super assist af Songani ved første mål og rent goal show fra Pourié. 4-1-4-1 opstillingen har sine fordele, og vi holdt dem fra scoringer indtil sidste kvarter.

Truppen til superligakampen mod FC Vestsjælland i Haderslev:

Marin Skender
Jens Rinke
Daniel Jensen
Marvin Pourié
Baldur Sigurðsson
Niels Lodberg
Bo Storm
Erik Marxen
Henrik Hansen
Tommy Bechmann
Nicolaj Madsen
Søren Mussmann
Adama Guira
Bjørn Paulsen
Mikael Uhre
Silas Songani
Andreas Oggesen
Pierre Kanstrup
Morten Beck

Håber at vi kan gøre arbejdet færdigt i morgen mod nedrykningskandidaterne fra Slagelse.
Kæmpe afbrænder af Dennis Sørensen.

Skender har haft et skidt forår. Skidt retur han giver.
Helt vildt at han ikke scorer der.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ligner ikke Guira at gå i stykker.
Nej. Han havde dog indbinding på låret inden, så det må være noget han har bøvlet med.

Fedt at Ogge starter inde.

Vestsjælland spiller friskt til.
Ja. SE er slet ikke kommet i gang. Ikke optimalt at give dem initiativet.
Ny stor fejl af Skender. Simpelthen ikke godt nok.
Skender igen. Enig i at hans forår har været lige så ringe som efteråret var godt.
Annonce