Snak

Mere indhold efter annoncen
FCV fortjent på 1-0.

Songani står og koger.
Det er jo helt galt.
Svært at få point, når det eneste spillerne formår, er at sparke lange bolde. Viljen er pinlig.
Ret grimt når vi skal være glade for ikke at være bagud med fire.
Niveauet er tragisk. Vi møder ganske enkelt et bedre hold.

Mussmann er så langsom.

Gult Marxen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Anden kamp i træk Songani gør sig umage med at sparke frispark ud af stadion.
For fanden da, Songani.........
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees 1-1!!!
Vildt ufortjent. Men dejligt.
Ikke mere i Ogge. Ind med Tommy. Hvis han laver samme elendige indhop som sidst brækker jeg mig.
Annonce