Ret offensivt med Bechmann, Songani og Pourié.
Snak
søn 24. maj 2015
Nu må Skender fandme tage sig sammen. Kæft han tåger i det mål. Forhåbentligt hans sidste sæson i lyseblåt.
søn 24. maj 2015
Tåbelig afslutning. Men herligt.
Det er aldrig kedeligt at holde med SE. Det er muligt at det er udsigtsløst altid at ligge dernede og rode, men fejringerne af overlevelserne er nu altid charmerende. Det er som at snuppe en pokal. Paradoksalt nok har vi altid mere at fejre end de gængse midterhold.
Det er aldrig kedeligt at holde med SE. Det er muligt at det er udsigtsløst altid at ligge dernede og rode, men fejringerne af overlevelserne er nu altid charmerende. Det er som at snuppe en pokal. Paradoksalt nok har vi altid mere at fejre end de gængse midterhold.
søn 24. maj 2015
Jeg ved snart ikke, hvad der er værst.
At spille en god efterårssæson og alligevel ende forårssæsonen med at kæmpe for overlevelse, eller spille en skidt efterårssæson, komme fra baghjul og så overleve.
Jeg tror næsten, jeg hellere vil spille skidt i efteråret og så komme fra baghjul i foråret. Det er så deprimerende at se holdet spille den ene dårlige kamp efter den anden og bare se FCV nærme sig.
Jeg håber, holdet spiller bedre og mere boldbesiddende fodbold under Michelsen.
At spille en god efterårssæson og alligevel ende forårssæsonen med at kæmpe for overlevelse, eller spille en skidt efterårssæson, komme fra baghjul og så overleve.
Jeg tror næsten, jeg hellere vil spille skidt i efteråret og så komme fra baghjul i foråret. Det er så deprimerende at se holdet spille den ene dårlige kamp efter den anden og bare se FCV nærme sig.
Jeg håber, holdet spiller bedre og mere boldbesiddende fodbold under Michelsen.
søn 24. maj 2015
Dejlig søndag hvor vi kan ånde lettet op efter en uafgjort.
Men et blandet forår. Vi var oppe at snuse til den bedste halvdel kortvarigt først på forårssæsonen, men endte som en del af nedrykningsspillet igen.
Ja, håber at Michelsen kan gøre holdet så godt, at det kan orientere sig mod toppen frem for, at vi skal orientere den anden vej.
Men et blandet forår. Vi var oppe at snuse til den bedste halvdel kortvarigt først på forårssæsonen, men endte som en del af nedrykningsspillet igen.
Ja, håber at Michelsen kan gøre holdet så godt, at det kan orientere sig mod toppen frem for, at vi skal orientere den anden vej.
Redigeretsøn 24. maj 2015
Nu kan vi også begynde at se frem mod næste sæson. Jeg er spændt på, hvad Michelsen får af økonomisk råderum.
Målmandsposten: Jeg ser gerne en ny førstemålmand. Skenders formkurve pegede kun længere og længere nedad.
Forsvaret: Marxen og Lodberg er væk. Det efterlader os med Mussmann, Kanstrup, Beck og Sigurdsson. Marc Pedersen kommer til fra Fredericia.
Jeg synes ikke, Mussmann har, hvad der skal til at være førstevalg. Vi skal have to nye backs, som kan gå ind og være førstevalg. Det giver Mussmann, Kanstrup, Sigurdsson og Pedersen til midterforsvaret og Beck som backreserve. Det kan alle midterforsvarere også spille.
Midtbanen: Bliver Daniel Jensen? Jeg forventer, at Henrik Hansen, Salami og Ayoub Sørensen er væk. Så har vi Madsen, Guira, Paulsen, Oggesen og evt. Daniel Jensen tilbage. For min skyld må Haysen gerne sige farvel og tak til DJ. Han tjener for meget i forhold til, hvad han viser på banen.
Her håber jeg på en ny defensiv midtbanespiller. Gerne en Skulason-type, der kan spille foran forsvaret. Ærgerligt vi ikke fik Kasper Povlsen fra AGF. Guira, Paulsen, Oggesen og en ny midtbanemand eller to håber jeg på til næste sæson.
Angrebet: Jeg tror, Bechmann tager en sæson til. Songani, Absalonsen og Jeppe Simonsen fortsætter også. Jeg tror, Uhre bliver lejet ud eller solgt. Bo Storm er også et spørgsmålstegn. Det samme med Pourié.
Vi skal heve et par nye angribere ind. Evt. en decideret spydsspids og en wing, der også kan spille angriber.
Jeg håber:
Ny målmand
Ny back-Kanstrup-Pedersen-Ny back
Paulsen-Ny mand-Guira
Songani-Pouré-Absalonsen
Rinke
-
Beck
Mussmann
Sigurdsson
-
Oggesen
Madsen
Ny central midt
-
Storm
Bechmann
Simonsen
Ny angriber/wing
Målmandsposten: Jeg ser gerne en ny førstemålmand. Skenders formkurve pegede kun længere og længere nedad.
Forsvaret: Marxen og Lodberg er væk. Det efterlader os med Mussmann, Kanstrup, Beck og Sigurdsson. Marc Pedersen kommer til fra Fredericia.
Jeg synes ikke, Mussmann har, hvad der skal til at være førstevalg. Vi skal have to nye backs, som kan gå ind og være førstevalg. Det giver Mussmann, Kanstrup, Sigurdsson og Pedersen til midterforsvaret og Beck som backreserve. Det kan alle midterforsvarere også spille.
Midtbanen: Bliver Daniel Jensen? Jeg forventer, at Henrik Hansen, Salami og Ayoub Sørensen er væk. Så har vi Madsen, Guira, Paulsen, Oggesen og evt. Daniel Jensen tilbage. For min skyld må Haysen gerne sige farvel og tak til DJ. Han tjener for meget i forhold til, hvad han viser på banen.
Her håber jeg på en ny defensiv midtbanespiller. Gerne en Skulason-type, der kan spille foran forsvaret. Ærgerligt vi ikke fik Kasper Povlsen fra AGF. Guira, Paulsen, Oggesen og en ny midtbanemand eller to håber jeg på til næste sæson.
Angrebet: Jeg tror, Bechmann tager en sæson til. Songani, Absalonsen og Jeppe Simonsen fortsætter også. Jeg tror, Uhre bliver lejet ud eller solgt. Bo Storm er også et spørgsmålstegn. Det samme med Pourié.
Vi skal heve et par nye angribere ind. Evt. en decideret spydsspids og en wing, der også kan spille angriber.
Jeg håber:
Ny målmand
Ny back-Kanstrup-Pedersen-Ny back
Paulsen-Ny mand-Guira
Songani-Pouré-Absalonsen
Rinke
-
Beck
Mussmann
Sigurdsson
-
Oggesen
Madsen
Ny central midt
-
Storm
Bechmann
Simonsen
Ny angriber/wing