Din def midt skal godt nok være dygtig, rent teknisk, hvis du vil have mere boldbesiddende fodbold og liner Paulsen og Guira op på midtbanen.
Snak
søn 24. maj 2015
Derfor jeg gerne vil have en fysisk stærk spiller som Skulason til den plads.
SE kommer aldrig til at spille boldbesiddende fodbold på samme måde som Esbjerg, AaB, FCM, Brøndby eller FCK, men det kan kun blive bedre. Spillerne bliver ikke bedre fodboldspillere af at sende den ene lange bold af sted efter den anden. Det samme med angriberne, når de skal pille boldene ned i 2. sals højde.
Jeg håber, vi kan plukke nogle spillere fra FCV. Anders Østli ser jeg gerne tilbage i SE. Også Raitala ser spændende ud, da han kan dække begge backs. Lumb er nok umulig at få fat i.
Evt. Eggert Jonsson som defensiv ankermand på midtbanen, hvis vi ikke kan få fat i Skulason.
Festersen vil også pynte, men større klubber er mere realistisk end SE.
SE kommer aldrig til at spille boldbesiddende fodbold på samme måde som Esbjerg, AaB, FCM, Brøndby eller FCK, men det kan kun blive bedre. Spillerne bliver ikke bedre fodboldspillere af at sende den ene lange bold af sted efter den anden. Det samme med angriberne, når de skal pille boldene ned i 2. sals højde.
Jeg håber, vi kan plukke nogle spillere fra FCV. Anders Østli ser jeg gerne tilbage i SE. Også Raitala ser spændende ud, da han kan dække begge backs. Lumb er nok umulig at få fat i.
Evt. Eggert Jonsson som defensiv ankermand på midtbanen, hvis vi ikke kan få fat i Skulason.
Festersen vil også pynte, men større klubber er mere realistisk end SE.
søn 24. maj 2015
Lad os endelig få Olafur Skulason igen. Og hvis Haugaard i midtjylland går efter lidt spilletid så kunne vi da også bruge ham og lade Skender være backup. Lad os også gerne købe Pourie fri. Og så lige en erfaren Flinta fra Silkeborg evt til høje back.
Næste sæson satser jeg på at Michelsen satser på de unge også og spiller noget mere boldsikkert fodbold, drømmeopstilling mht de ting jeg lige har nævnt :-D
Haugaard
Flinta - Kanstrup - Muusmann - Beck/??
Skulason
Songani - Guira - Paulsen - Oggesen/Absalonsen
Pourie
Næste sæson satser jeg på at Michelsen satser på de unge også og spiller noget mere boldsikkert fodbold, drømmeopstilling mht de ting jeg lige har nævnt :-D
Haugaard
Flinta - Kanstrup - Muusmann - Beck/??
Skulason
Songani - Guira - Paulsen - Oggesen/Absalonsen
Pourie
søn 24. maj 2015
Mussmann er lokal. Det samme med Beck. Derfor er det svært at rakke dem med, men stamspillere i Superligaen? Det har de i mine øjne ikke niveau til.
søn 24. maj 2015
Måske ikke Beck, jo, han er en glimrende backup.
Men hvis Muusmann får chancen, så er han en glimrende CB, det er jeg 100p sikker på.
Men hvis Muusmann får chancen, så er han en glimrende CB, det er jeg 100p sikker på.
søn 24. maj 2015
Tror nu at en spiller som Beck har potentiale, men han er kun 20 år og har flere år til at udvikle sig som seniorspiller. Der er selvfølgelig en grund til, at han bliver udtaget som spiller til en træningssamling på u/21 landsholdet, så lad os se hvad der sker fremadrettet.
Som eksempel på at unge spillere kan udvikle sig hurtigt men ikke nødvendigvis med det samme, er en spiller som Lasse Vibe, og som 21-årig var han heller ikke en stamspiller men var anfører på 2. divisions holdet eller reserveholdet i AGF (2008), men han har udviklet sig utroligt meget siden da, og udviklingen førte videre til både udlandsophold og A-landsholdet.
Så tror bestemt at der er muligheder på længere sigt, da vores unge spillere kan udvikle sig progressivt, når de er i den alder, selv om de ikke virker som absolutte stamspillere. Det ville være fedt at se spillere, der har fået sin fodboldopdragelse i Haderslev udvikle sig yderligere.
Som eksempel på at unge spillere kan udvikle sig hurtigt men ikke nødvendigvis med det samme, er en spiller som Lasse Vibe, og som 21-årig var han heller ikke en stamspiller men var anfører på 2. divisions holdet eller reserveholdet i AGF (2008), men han har udviklet sig utroligt meget siden da, og udviklingen førte videre til både udlandsophold og A-landsholdet.
Så tror bestemt at der er muligheder på længere sigt, da vores unge spillere kan udvikle sig progressivt, når de er i den alder, selv om de ikke virker som absolutte stamspillere. Det ville være fedt at se spillere, der har fået sin fodboldopdragelse i Haderslev udvikle sig yderligere.
man 25. maj 2015
En midtbane, der havde bestået af Guira, Paulsen og Kasper Povlsen, Foggy? Godt det ikke er på papiret, hvis du spørger mig.
Der er snarere brug for en Daniel Jensen-type, som ikke er Daniel Jensen.
Ellers er jeg enig nok i din til- og afgangsliste.
Der er snarere brug for en Daniel Jensen-type, som ikke er Daniel Jensen.
Ellers er jeg enig nok i din til- og afgangsliste.
man 25. maj 2015
Haha Mercenary, du er ikke så glad for ham Povlsen. Hvor skal han egentlig hen efter GF?
man 25. maj 2015
Han rykker til Hobro.
Han virker dedikeret og sympatisk nok, ligesom han har et flot løbepensum. Men det er jo ikke så meget det vi savner. Hans tekniske formåen er til gengæld ikke imponerende, ligesom den rutine han kan bidrage med er plettet med diverse ar fra nedrykningsture.
Han havde potentiale for de der 4-5 år siden, men jeg synes aldrig at han har indfriet det. Plus sådan nogle gf´ere sikkert har været vant til at hive en pæn grundløn.
Nej tak.
Han virker dedikeret og sympatisk nok, ligesom han har et flot løbepensum. Men det er jo ikke så meget det vi savner. Hans tekniske formåen er til gengæld ikke imponerende, ligesom den rutine han kan bidrage med er plettet med diverse ar fra nedrykningsture.
Han havde potentiale for de der 4-5 år siden, men jeg synes aldrig at han har indfriet det. Plus sådan nogle gf´ere sikkert har været vant til at hive en pæn grundløn.
Nej tak.