Det kan vel næsten ikke blive værre. Det er blevet bygget ind på spillernes nethinde, at det er den rette løsning med lange bolde. Desværre har vi ikke en targetmand.
Jeg kender ikke det store til Drachmann, men han er forhåbentligt kun den anden investering (Marc Pedersen var første signing) ud af en håndfuld nye spillere, der kommer til SE den næste måneds tid.
Drachmann skal nok gøre det fint. Jeg tænker lidt om Jonas Kamper er indenfor vores formåen? Han har stadigvæk fart I stængerne, og modsat Silas kan han slå et habilt indlæg som ikke havner over på Gymnasiet ved siden af stadion.
Hvis det skal være lidt frækt, kunne man fiske efter Bruninho i Køge.