Snak

Mere indhold efter annoncen
Klassisk SE-kamp. Masser af elendigt spil og lange bolde.

Gad vide om Michelsen kan gøre det bedre..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Det kan vel næsten ikke blive værre. Det er blevet bygget ind på spillernes nethinde, at det er den rette løsning med lange bolde. Desværre har vi ikke en targetmand.

Jeg glæder mig til en ny træner.


Jeg kan læse mig til at DJ har formået at rage to gule kort til sig på de ti minutter han har været inde. Fjols. Lad det bare være hans sidste kamp.
Det er hans sidste kamp. Karantæne i næste kamp og ingen forlængelse. Sikkert en protestaktion fra den klovn.
Og nu rødt til Nicolaj Madsen. Tåbeligt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu direkte rødt til Madsen. Nogen, der ser den og kan fortælle hvad fanden der foregår?
Jeg kender ikke det store til Drachmann, men han er forhåbentligt kun den anden investering (Marc Pedersen var første signing) ud af en håndfuld nye spillere, der kommer til SE den næste måneds tid.
Drachmann skal nok gøre det fint. Jeg tænker lidt om Jonas Kamper er indenfor vores formåen? Han har stadigvæk fart I stængerne, og modsat Silas kan han slå et habilt indlæg som ikke havner over på Gymnasiet ved siden af stadion.

Hvis det skal være lidt frækt, kunne man fiske efter Bruninho i Køge.
Fedt hvis Troels Kløve er signet.

Nu håber jeg, vi kan hamstre lidt i FCV og Silkeborg.

Det ville være en rigtig fin tilføjelse med Kløve.
Annonce