Snak

Mere indhold efter annoncen
Sådan har det vel altid været. Det er sjældent vi henter profiler - de bliver profiler :-)
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Jep, sådan er omstændighederne jo. Det må briste eller bære.
https://scontent-fra3-1.…oe=55EA7B16

Er det bare mig, eller er der enormt mange ukendt ansigter der?
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Lagde også mærke til et par nye ansigter og selvfølgelig de velkendte i SønderjyskE truppen, men det er vel typiske sommerbilleder. Kender ikke alle trænere og holdledere på liga- og ungdomsniveau, men der er vel et par med på turen, og det er sikkert en god idé med et træningsophold med de nye spillere.

Nå men rart med lidt video fra den første træningsmatch hvor Drachmann får god plads ved første stolpe til at heade den ind.

https://www.youtube.com/…HRhVsA1xVh8





Har Bechmann forlænget?

Nu har Thomas Dalgaard fået sin kontrakt ophævet i Holland. Det virker næsten for oplagt. Men det kommer vel lidt an på om Michelsen vil spille med en lidt mere boldfast angriber, fordi Dalgaard kan kun løbe i dybden.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, der var en besked om Bechmann for et par uger siden.
Nu har Thomas Dalgaard fået sin kontrakt ophævet i Holland. Det virker næsten for oplagt. Men det kommer vel lidt an på om Michelsen vil spille med en lidt mere boldfast angriber, fordi Dalgaard kan kun løbe i dybden.


Tror nu han ryger tilbage til VFF, desværre. Så ham ellers gerne i SE.

Håber stadig de kigger efter en angriber. Vi er sgu lidt tyndt besat ellers.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
moderator
Så kom der sgu en angriber. Solid tilgang!
https://kortlink.dk/sudv
Ja, godt handlet.
Ja, det er sgu en fin handel. Synes Haysen gør et mere fint stykke arbejde hidtil.
Annonce