Om det er 5 eller 10% er vel for så vidt heller ikke vigtigt - pengene er der budgetteret med, så det rykker ikke det store i regnskabet uanset.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
Der er vel ikke budgetteret med hvor meget Vibe bliver solgt for?