Snak

Mere indhold efter annoncen
Om det er 5 eller 10% er vel for så vidt heller ikke vigtigt - pengene er der budgetteret med, så det rykker ikke det store i regnskabet uanset.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
moderator
Der er vel ikke budgetteret med hvor meget Vibe bliver solgt for?
https://kortlink.dk/sudv
Det vil være ret satset i så fald. 10,5 mio. kr. er lidt billigere, end jeg havde forventet.

Jeg har nævnt ham nogle gange, men jeg er skuffet over, at Haysen ikke gav Raitala et kontrakttilbud. Han gør det fortrinligt for AaB.
Der er vel ikke budgetteret med hvor meget Vibe bliver solgt for?


Synes jeg læste et sted, at de havde budgetteret med et salg af Vibe:

http://ekstrabladet.dk/s…alg/5657118
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Nu hvor Viaplay ikke længere må vise alle kampe (Pga. det der idiotiske Eurosport/NuTV lort)... er der så nogen der har et godt stream? Jeg nægter at betale 100 kroner om måneden for at se to Superliga-kampe..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCM´s startopstilling er noget af en foræring for jeres vedkommende.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Har du et link? Kan ikke umiddelbart finde den
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Det er ikke stærkeste hvertfald. Men stadig en fornuftig opstilling, dog.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
I hvert fald stærk nok til, at FCM stadig er favoritter.

SE stiller åbenbart op i en 3-5-2. Måske fordi vores eneste højre back, Marc Pedersen, er skadet.
Annonce