Snak

Mere indhold efter annoncen
Formationerne er naturligvis forkerte.

Det er navnene på holdkortet dog ikke.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Det er ikke stærkeste hvertfald. Men stadig en fornuftig opstilling, dog.

Jeres eller midtjydernes?

Frederik Møller, Alexander Munksgaard og Jonas Gemmer er da mildest talt marginalspillere i Herning.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jojo - men resten af holdet kan vel til enhver tid komme på holdet i SE.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
moderator
Kan den FCM opstilling passe? Det er da helt sort. Hvad er forklaringen?
Dette er en signatur.
Jojo - men resten af holdet kan vel til enhver tid komme på holdet i SE.


Jeg ville da klart sætte mine penge på SE med tanke på FCM´s opstilling. Fire unge drenge i startopstillingen bør koste i en svær udekamp. Det er satme godt trænerarbejde, hvis Thorup kan gøre den slags ustraffet.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er den ikke indlysende Sir? CHL tirsdag er selvsagt væsentligt vigtigere. For første gang i klubbens historie har man chancen for CL (eller gruppespil i det hele taget), selvfølgelig skal den chance jagtes 110 %. Også selvom det koster point i aften - som jeg faktisk ikke tror det kommer til at gøre alligevel. Det er trods alt fortsat et slagkraftigt hold. Møller er næsten på niveau, Duncan ingen svækkelse, Royer en forstærkning. Duelund, Gemmer og Munksgaard - og til dels Banggaard - er self. et lille skridt ned.
moderator
Det er dog lidt tid til tirsdag, så det virker noget vildt at spare så mange profiler.
Dette er en signatur.
Kan den FCM opstilling passe? Det er da helt sort. Hvad er forklaringen?

Superliga.dk skyder i reglen helt forbi med formationerne, men navnene har de fra officielt hold.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Det synes jeg ingenlunde. Jeg tror det er kalkuleret i fht. OB-kampen næste fredag, at man roterer i de to Superligakampe, så man undgår at skifte et helt hold, men "blot" 2 halve.
Jeg ville da klart sætte mine penge på SE med tanke på FCM´s opstilling. Fire unge drenge i startopstillingen bør koste i en svær udekamp. Det er satme godt trænerarbejde, hvis Thorup kan gøre den slags ustraffet.


Håber du får ret!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Annonce