Formationerne er naturligvis forkerte.
Det er navnene på holdkortet dog ikke.
Det er navnene på holdkortet dog ikke.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jeg ville da klart sætte mine penge på SE med tanke på FCM´s opstilling. Fire unge drenge i startopstillingen bør koste i en svær udekamp. Det er satme godt trænerarbejde, hvis Thorup kan gøre den slags ustraffet.