Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi får se. Det kan være, at jeg undervurderer niveauet hos FCM´s talenter.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Så længe FCM har Duncan i front, skal de nok score.

Håber Dalgaard kan fortsætte med at score.
Det ville da være dejligt. Men jeg tænker FCM kører den forholdsvis sikkert hjem - 2 eller 3-0.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Point vil være ganske fint.
Stor chance Dalgaard. Ligner ikke ham at misbruge sådan en chance.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej, den plejer han at sparke ind. Men det var vel også tæt på.. fint forsvarsspil af Sviatchenko.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Heldig redning af Dahlin. Ellers godt af Bjørn.
Han bliver skamrost, ham Bjørn!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Jeg er notorisk elendig til at afkode fanråb, men råbte de noget med fisse?
Jeg elsker allerede Kløve, Drachmann og Dalgaard. Sikke meget de bidrager med i opspillet.
Annonce