Flot halvleg af Jer. Vi har meget at være utilfredse med, men det allermest bekymrende er dog, at vi har brugt hele sæsonens held på en enkelt halvleg. Undskyld. ;)
Nu bør Thorup satse på 3 point, og skifte 1-2 forstærkninger ind, som minimum JP for Gemmer.
Jeg er optimistisk efter 1. halvleg. Ikke så meget på denne kamp, men mere på sæsonen.
De nye virker til at være spillet fint ind på holdet. Jeg savner lidt flere bolde langs jorden i stedet for de høje bolde, hvor Sparv og Sviatchenko matcher vores offensive spillere.
Madsen har egentligt gjort det fint, men jeg vil gerne se Songani i højre side for at få flere offensive dybdeløb.