Snak

Mere indhold efter annoncen
Den ene tribune råber "Sønder" og den anden "Jyske"... vist nok
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Jeg elsker allerede Kløve, Drachmann og Dalgaard. Sikke meget de bidrager med i opspillet.


Ja, det er virkelig en fornøjelse at se på!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Nå ja, selvfølgelig. Eller Sønderfisse.

De nye folk virker til at bringe meget godt, ja.
Vi har faktisk mest boldbesiddelse.... hvornår fanden er det sidst sket?
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Fint at Hobro tabte i dag. De må gerne få en sløj start og mærke lidt panik.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For helvede da. Hvor er det typisk.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
FCM heldige både med dommeren og sparket.
Wise Men Say...
Sådan et mål inkasserede vi også i sidste sæson.
Flot halvleg af Jer. Vi har meget at være utilfredse med, men det allermest bekymrende er dog, at vi har brugt hele sæsonens held på en enkelt halvleg. Undskyld. ;)

Nu bør Thorup satse på 3 point, og skifte 1-2 forstærkninger ind, som minimum JP for Gemmer.
Jeg er optimistisk efter 1. halvleg. Ikke så meget på denne kamp, men mere på sæsonen.

De nye virker til at være spillet fint ind på holdet. Jeg savner lidt flere bolde langs jorden i stedet for de høje bolde, hvor Sparv og Sviatchenko matcher vores offensive spillere.

Madsen har egentligt gjort det fint, men jeg vil gerne se Songani i højre side for at få flere offensive dybdeløb.
Annonce