I må meget gerne holde Songani ude. Synes han er væsentligt mere forstyrrende og farlig end Madsen. Spændende 2. halvleg forude, alt kan fortsat ske.
Snak
fre 24. jul 2015
Madsen har egentligt gjort det fint, men jeg vil gerne se Songani i højre side for at få flere offensive dybdeløb.
Det ville ikke være helt skidt. Omvendt er Madsen langt bedre i boksen end Songani er, så det kommer lidt an på hvad taktik han vælger, den kære Michelsen.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
fre 24. jul 2015
Hahaha. Absalonsen! Den kom satme ud af det blå :D
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
fre 24. jul 2015
Det var et VANVITTIGT mål.
Morten Bruun har allerede kaldt årets mål på Sydbank Park.
Morten Bruun har allerede kaldt årets mål på Sydbank Park.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
fre 24. jul 2015
Ja, vild æske. Det kunne have været noget af en aften hvis den også var smuttet ind.