Snak

Mere indhold efter annoncen
I må meget gerne holde Songani ude. Synes han er væsentligt mere forstyrrende og farlig end Madsen. Spændende 2. halvleg forude, alt kan fortsat ske.
Madsen har egentligt gjort det fint, men jeg vil gerne se Songani i højre side for at få flere offensive dybdeløb.


Det ville ikke være helt skidt. Omvendt er Madsen langt bedre i boksen end Songani er, så det kommer lidt an på hvad taktik han vælger, den kære Michelsen.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Hahaha. Absalonsen! Den kom satme ud af det blå :D
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Fuld fortjent med den hurtige udligning.
M i a S a n M i a
Var det et godt mål?

Drengen skulle selvfølgelig lige skiftes :-|
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var et VANVITTIGT mål.

Morten Bruun har allerede kaldt årets mål på Sydbank Park.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Super spark af Absa. God redning af Dahlin.
Ja, vild æske. Det kunne have været noget af en aften hvis den også var smuttet ind.
Jeg kalder den nu.

FCM vinder 2-1.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Nu bliver det unfair hold, når Sisto kommer ind.
Annonce