Tja, Sisto...
Snak
fre 24. jul 2015
I sidder stadig tungt på det.
FCM har ikke været imponerende i de første kampe af sæsonen og de unge drenge er en svækkelse.
Sisto er dog en joker uden lige.
FCM har ikke været imponerende i de første kampe af sæsonen og de unge drenge er en svækkelse.
Sisto er dog en joker uden lige.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
fre 24. jul 2015
Den blev kaldt. 2-1..
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
fre 24. jul 2015
Det er vel Skender, der kommer på mellemhånd.
Træls at vi lige har taget Dalgaard ud. Ham kunne vi godt have brugt nu :<
Træls at vi lige har taget Dalgaard ud. Ham kunne vi godt have brugt nu :<
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004