Snak

Mere indhold efter annoncen
Tja, Sisto...
I sidder stadig tungt på det.

FCM har ikke været imponerende i de første kampe af sæsonen og de unge drenge er en svækkelse.

Sisto er dog en joker uden lige.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Nu må Michelsen også gerne begynde at tænke på en udskiftning eller to.
Bechmann for Dalgaard.
Den blev kaldt. 2-1..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For helvede. Til gengæld årets mest pinlige aktion.
Jeg sagde nok, at Duncan ville score.

Skidt, skidt af Kanstrup.
Det er sgu da lige så meget Skenders. Han må gerne tage med hænder.
Det er vel Skender, der kommer på mellemhånd.

Træls at vi lige har taget Dalgaard ud. Ham kunne vi godt have brugt nu :<
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Ja, både og, men så må Kanstrup have så meget overblik eller rutine, at han vælger det sikre.
Annonce