Fucking irriterende nederlag. Ikke fordi vi spillede dårligt, men fordi vi faktisk spillede op, greb kampen taktisk godt an og lå mere til sejren end Midtjylland. Og selvfølgelig vinder de så på et afrettet frispark og en total hjerneblødning.
Og ang. den hjerneblødning så er Kanstrup en anelse passiv. Men han bør aldrig skulle forsøge at skærme af så lang tid. Skender skulle have læst længe før at han skulle samle den bold op. Han er en glimrende shotstopper, men det er ikke første gang han giver anledning til at stille spørgsmålstegn ved fodboldintelligensen.
https://kortlink.dk/sudv