Snak

Mere indhold efter annoncen
Okwi er stadigvæk ikke med i truppen, så det har vi ihvertfald fået besvaret. Troede først at han var hentet for at træde direkte ind i truppen, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Det er en gratis kamp. FCK virker for stærke, så point i den kamp vil være en stor bonus.
Håber at FCK får en off-day oven på deres europæiske optræden, og at vi overrasker positivt. Er noget overrasket over, at vi kunne have en boldbesiddelse på 51% og en overvægt af chancer ifølge statistikken i FCM-kampen og lad os se, hvor langt det rækker.

De nye spillere lader til at være gledet godt ind på holdet. Regner FCK´s nuværende trup for en smule stærkere end de bedste jyske hold ihvertfald på papiret, så let bliver det bestemt ikke.






Godt mål af FCK.

Deres backer får alt for meget plads til at slå indlæg.
Klodset Marc Pedersen.

Heldigvis en gratis kamp.

0-2.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
1-2 Kanstrup. Stærkt sparket ind.
moderator
Gratis kamp? Skørt sagt
Dette er en signatur.
De færreste hold får point mod det her FCK-hold.
Ellers god smash af Zanka.

God griner.
Svagt Absalonsen. Kæmpe chance.
Annonce