Okwi er stadigvæk ikke med i truppen, så det har vi ihvertfald fået besvaret. Troede først at han var hentet for at træde direkte ind i truppen, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Snak
lør 1. aug 2015
Det er en gratis kamp. FCK virker for stærke, så point i den kamp vil være en stor bonus.
søn 2. aug 2015
Håber at FCK får en off-day oven på deres europæiske optræden, og at vi overrasker positivt. Er noget overrasket over, at vi kunne have en boldbesiddelse på 51% og en overvægt af chancer ifølge statistikken i FCM-kampen og lad os se, hvor langt det rækker.
De nye spillere lader til at være gledet godt ind på holdet. Regner FCK´s nuværende trup for en smule stærkere end de bedste jyske hold ihvertfald på papiret, så let bliver det bestemt ikke.
De nye spillere lader til at være gledet godt ind på holdet. Regner FCK´s nuværende trup for en smule stærkere end de bedste jyske hold ihvertfald på papiret, så let bliver det bestemt ikke.