Forfærdeligt forsvarsspil. Det startede selvfølgelig med Pierre ´Jeg kan kun sparke lange bolde´ Kanstrup.
Snak
fre 7. aug 2015
Jeg håbede lidt, at klubben ville offentliggøre et lejemål med FCK´s Remmer efter den indbyrdes kamp sidste weekend.
Han er tredjevalg i øjeblikket, og SE har brug for en højreback.
Han er tredjevalg i øjeblikket, og SE har brug for en højreback.
lør 8. aug 2015
Truppen til søndagens kamp i Esbjerg:
1. Marin Skender
28. Jens Rinke
2. João Pereira
3. Marc Pedersen
8. Janus Drachmann
9. Tommy Bechmann
10. Nicolaj Madsen
11. Johan Absalonsen
12. Søren Mussmann
14. Mikkel Hedegaard
15. Troels Kløve
18. Adama Guira
20. Bjørn Paulsen
21. Jeppe Simonsen
23. Silas Songani
26. Pierre Kanstrup
29. Morten Beck
33. Thomas Dalgaard
1. Marin Skender
28. Jens Rinke
2. João Pereira
3. Marc Pedersen
8. Janus Drachmann
9. Tommy Bechmann
10. Nicolaj Madsen
11. Johan Absalonsen
12. Søren Mussmann
14. Mikkel Hedegaard
15. Troels Kløve
18. Adama Guira
20. Bjørn Paulsen
21. Jeppe Simonsen
23. Silas Songani
26. Pierre Kanstrup
29. Morten Beck
33. Thomas Dalgaard
lør 8. aug 2015
Synes det er helt fint, at vi har forlænget med Songani. Har nogle gode løb ind gang imellem, og han er en spiller med kompetencer som atletisk, hurtig og chanceskabende, og han kan især udfordre i dybden med sin hurtighed, og så er der nok mange, der husker hans frisparksmål.
søn 9. aug 2015
Ja, det er fint med en forlængelse til Songani. Han har dog ikke fået så meget spilletid under Michelsen, men det skyldes nok, at der er visse taktiske mangler hos Songani stadig.
Mon ikke vi kan forvente den sædvanlige start-opstilling?
Skender
Marc P., Mussmann, Kanstrup, Peireira
Drachmann
Kløve, Bjørnen, Guira, Absalonsen
Dalgaard
Jf. JV stiller EfB op med Emil Lyng på højreback. Det bør være til vores fordel umiddelbart, da vores venstre side med Absa og Peireira har været klart stærkest, rent offensivt.
Jeg frygter EfBs offensiv, mere end jeg frygter deres defensiv. Dalgaard skal også snart score igen, så jeg tænker det bliver en målrig kamp..
Skal vi håbe på en 1-2 eller en 2-2?
Mon ikke vi kan forvente den sædvanlige start-opstilling?
Skender
Marc P., Mussmann, Kanstrup, Peireira
Drachmann
Kløve, Bjørnen, Guira, Absalonsen
Dalgaard
Jf. JV stiller EfB op med Emil Lyng på højreback. Det bør være til vores fordel umiddelbart, da vores venstre side med Absa og Peireira har været klart stærkest, rent offensivt.
Jeg frygter EfBs offensiv, mere end jeg frygter deres defensiv. Dalgaard skal også snart score igen, så jeg tænker det bliver en målrig kamp..
Skal vi håbe på en 1-2 eller en 2-2?
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 9. aug 2015
Jeg er begejstret for 4-1-4-1, fordi den placerer spillerne på de positioner, hvor de er bedst. Eneste anke er, at Dalgaard har det meget svært alene på toppen.
Bagkæden er nødt til at minimere de lange bolde op til Dalgaard. Det er ikke hans styrke at pille boldene ned og vinde nærkampe.
Umiddelbart vil det give Dalgaard bedre muligheder, hvis Kløve og Absalonsen rykkes en anelse frem og Paulsen og Guira lidt tilbage.
Både SE og Esbjergs forsvar vakler, så jeg tror på 2-2 i dag.
Bagkæden er nødt til at minimere de lange bolde op til Dalgaard. Det er ikke hans styrke at pille boldene ned og vinde nærkampe.
Umiddelbart vil det give Dalgaard bedre muligheder, hvis Kløve og Absalonsen rykkes en anelse frem og Paulsen og Guira lidt tilbage.
Både SE og Esbjergs forsvar vakler, så jeg tror på 2-2 i dag.
søn 9. aug 2015
Desuden vil kampen i dag give et præg om starten på sæsonen.
Taber SE, har det været en skidt start på sæsonen.
Spiller SE uafgjort, har det været en rimelig sæsonstart.
En sejr til SE og sæsonstarten har været fin.
Nul point mod FCM og FCK er nok, hvad man kan forvente, men efter de 2 x 90 minutter kunne kampene sagtens have givet point.
Taber SE, har det været en skidt start på sæsonen.
Spiller SE uafgjort, har det været en rimelig sæsonstart.
En sejr til SE og sæsonstarten har været fin.
Nul point mod FCM og FCK er nok, hvad man kan forvente, men efter de 2 x 90 minutter kunne kampene sagtens have givet point.
søn 9. aug 2015
Ja, det er vel en kalkyle, der kommer af, at man selvfølgelig måler sig med naboklubben, som man i øvrigt pointmæssigt har været stort set jævnbyrdig med i sidste sæson. Det bliver spændende at se, hvem der trækker det længste strå. Ud over resultatet handler det selvfølgelig også om måden, vi spiller på.
Så lad os se om det bliver med pil op ad eller med pil ned ad efter Esbjerg kampen.
Så lad os se om det bliver med pil op ad eller med pil ned ad efter Esbjerg kampen.