Snak

Mere indhold efter annoncen
Dalgaard mangler en makker. Han har vel max rørt bolden fem gange indtil videre.

Absalonsen og Madsen er kommet mindre godt fra start. De smider for mange bolde væk.
Esbjerg milimeter fra 1-0.

En, der gider vække udeholdet?
Dalgaard må godt nok være bitter for tiden. Han får absolut intet at arbejde med og er vel reduceret til at skulle rende frem og tilbage i et én-mands pres..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Hvad laver Madsen dog også fra start? Han er så ringe. Songani kan i det mindste true lidt offensivt.

God start, men sørgelige sidste 25 minutter, hvor vi ligner et miniputhold.
Tror han er med for at give lidt mere hovedstødsstyrke omkring dødbolde... hvilket vi åbenbart satser 100% på. Alle indkast og frispark ryger laaaangt frem.

Men ok, Michelsen er kendt som pragmatiker, der spiller for at vinde og ikke for at underholde.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det har godt nok været en ringe kamp i første halvleg.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Det må man sige ja. Det er forfærdelig fodbold fra begge hold.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Kontant snak fra Michelsen. Han var utilfreds med Dalgaards arbejdsindsats.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Absa!!! Sådan!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Var derfor Dalgaard blev skiftet ud?
Annonce