Snak

Mere indhold efter annoncen
Michelsen sagde, at Dalgaard havde lidt ondt i knæet, og så var han utilfreds med Dalgaards arbejdsindsats, så de smed Bechmann ind for at kunne true i dybden.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Dalgaard er en stor angriber med en god teknik, men han hverken fysisk stærk eller en dybdeløber. Han skal have dem serveret i feltet, og så plejer han være stærk.
KLASSE Kløve!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan han!
Kløve, din dejlige dreng!!!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Fed læsning. Jeg ser selv Arsenal...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du går glip af en røvkedelig kamp, Merc. Til gengæld ser resultatet fornuftigt ud.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Så det meste af første halvleg og den var godt nok kedelig. Men til gengæld har D.B.R allerede fået sæsonens første fodbolddepression derinde. Hvis Liverpool så også skuffer senere på dagen....
Af en der ikke ser EfB spille, så går han meget op i resultaterne!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Ham Pereira virker ret god. Fin teknik og god med bolden. Mangler måske lidt det sidste rent offensivt.
Haha, ja, det må du nok sige.
Annonce