Michelsen sagde, at Dalgaard havde lidt ondt i knæet, og så var han utilfreds med Dalgaards arbejdsindsats, så de smed Bechmann ind for at kunne true i dybden.
Dalgaard er en stor angriber med en god teknik, men han hverken fysisk stærk eller en dybdeløber. Han skal have dem serveret i feltet, og så plejer han være stærk.
Så det meste af første halvleg og den var godt nok kedelig. Men til gengæld har D.B.R allerede fået sæsonens første fodbolddepression derinde. Hvis Liverpool så også skuffer senere på dagen....