Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, han har gjort det glimrende. Han kommer i mange løb, offensivt, og når man tænker på, at han strengt taget er midterforsvarer, så synes jeg sgu han gør det godt derude.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Skidt Bechmann. Kører en kontra og så kommer han med et udueligt indlæg. Få dog flere spillere med frem.
Til gengæld flot af Bechmann.

Men burde der ikke være rødt??
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Hvordan kan Stenderup ikke få rødt kort?

Straffespark.
Klassisk SE at brænde et straffespark.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det er typisk os..
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Sæt dog Kløve til det. Han har holdets bedste teknik.

3-0 Madsen!!!!!
Haha, når selv Madsen scorer, så er det sgu en af de gode dage.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Dalgaard må også tænke sit.

0-0 ved pausen og han tages ud.

3-0 derefter.

Jeg tror, det vil være bedre at starte med både Bechmann og Dalgaard. Evt. i en 4-1-3-2.
Der var Kanstrup sgu heldig. Stærkt Skender.
Annonce