Skift lidt ud?
Snak
søn 9. aug 2015
Som Morten Bruun fortalte;
En fra SE havde fortalt ham, at nok scorede Bechmann ikke så mange mål, men til gengæld scorede SE flere mål, når han var på banen.
En fra SE havde fortalt ham, at nok scorede Bechmann ikke så mange mål, men til gengæld scorede SE flere mål, når han var på banen.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 9. aug 2015
Bechmann er meget vigtig og direkte i sit spil, og sammen med luftspillet er det SE´s største kompetence - omstillingsspillet. Hans dybe løb er altid træls for modstanderen.
søn 9. aug 2015
Enig. Hvorfor skifter han ikke ud?
Man kunne da sagtens smide en af de unge spillere ind her de sidste 5-8 minutter.
Man kunne da sagtens smide en af de unge spillere ind her de sidste 5-8 minutter.
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 9. aug 2015
Jeg elsker det :D
Man skal selvfølgelig ikke træde på nogen der allerede ligger ned, men det er altid rart at slå EfB!
Man skal selvfølgelig ikke træde på nogen der allerede ligger ned, men det er altid rart at slå EfB!
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004
søn 9. aug 2015
Hahah. Plejer han ikke kun at dukke op, når vi taber?
Haderslev FK - 1992
HFK Sønderjylland - 2000
SønderjyskE - 2004