Snak

Mere indhold efter annoncen
Skift lidt ud?
Som Morten Bruun fortalte;

En fra SE havde fortalt ham, at nok scorede Bechmann ikke så mange mål, men til gengæld scorede SE flere mål, når han var på banen.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Bechmann er meget vigtig og direkte i sit spil, og sammen med luftspillet er det SE´s største kompetence - omstillingsspillet. Hans dybe løb er altid træls for modstanderen.
Og ja, Mercenary.

Få nu brugt udskiftningerne.
Enig. Hvorfor skifter han ikke ud?

Man kunne da sagtens smide en af de unge spillere ind her de sidste 5-8 minutter.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
4-0.

Hahahahahha
Jeg elsker det :D

Man skal selvfølgelig ikke træde på nogen der allerede ligger ned, men det er altid rart at slå EfB!
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Jeg glæder mig til at læse, hvad ballix mener, spillerne gjorde forkert i dag.
Hahah. Plejer han ikke kun at dukke op, når vi taber?
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Det er også en vanvittig kamp. Gode første 15 minutter og skidt resten af første halvleg.

I anden halvleg kommer der et helt nyt sønderjysk hold på banen.
Annonce