Jeg er slet ikke uenig, knude. Kløve vil være bedre i den rolle.
Problemet er bare, at både Søndergaard og Michelsen ikke ser Paulsen som forsvarsspiller. De vil hellere have ham i en central offensiv rolle, hvor han kan vinde dueller.
Paulsen er heller ikke hurtig på de første meter, og det er en vigtig evne som back. Som midterforsvarer mangler han lidt placeringsevne. Han er heller ikke typen, man sætter på bænken.
Jeg synes ofte, det har været op og ned med Bjørn Paulsen. Han er en fantastisk allrounder, fordi han kan spille mange pladser, men han er svær at placere på en decideret favoritposition. Hans evne i luften vil være svær at undvære, men spillet langs jorden kan stadig forbedres.