Jeg håber lidt på En C. Remmer, fra FCK. Han er jo mile vidt fra spille tid, og da de ikke er komme i europa, med 3 højrebacks være for meget.
Det ville gavne os, fck, og Især Remmer at få fast spilletid
Det ville gavne os, fck, og Især Remmer at få fast spilletid
www.VoresKlub.dk - Podcast om SønderjyskE