Snak

Mere indhold efter annoncen
Martinovich:
Jeg håber det er en joke at du mener at han ikke skal have gult der. Han kan jo se han ikke kommer først på bolden, men trykker alligevel igennem
Tja. Det giver knubs at komme glidende på den måde.
Ak ja. Så taber vi på en dødbold.
Typisk.
Hvor er det latterligt. Godt headet ind, men for fanden hvor er det dog ufortjent.

Heldigvis kan jeg fryde mig over at ham Kamaldeen er mere form end funktion. Han har virkelig intet konstruktivt vist.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Banggaard må tage det mål på sin kappe. Han står og koger.
Banggaard er fandme en idiot.

Hvornår er Kanstrup klar?
Imponerende Absa har luft til en hel kamp.
For helved. Det er så uheldigt af Emil Frederiksen.
Latterligt vi kun scorer et mål i den her kamp.
Annonce