FCN beviser de er et meget ordinært fodboldhold der lever på individuelle kvaliteter og held.
Snak
søn 23. feb 2020
Kan ikke sætte ord på, hvor meget jeg hader de kampe mod FCN. Vi skal kende vores besøgstid, når vi møder det hold. Det gjorde vi før pausen, men ikke efter.
Vildt skuffende ikke at få point i den her kamp.
Vildt skuffende ikke at få point i den her kamp.
søn 23. feb 2020
Jeg synes, de indskiftede spillere viste noget spændende, som vi savner - evnen til at spille bolden og indgå i 1-2-kombinationer. Giv gerne Eskesen og Frederiksen chancen fra start mod FCM.
søn 23. feb 2020
Havde vi vundet i dag, var top6 muligt, men den blev begravet med nederlaget.
Ude mod FCM, hjemme mod OB, ude mod Brøndby og hjemme mod Silkeborg skal gerne kaste minimum fire points af sig.
Vi kan overraske mod både FCM og Brøndby, men er underdogs i begge kampe. OB kan vi drille, og Silkeborg skal vi slå, hvis vi vil spille Superliga i næste sæson.
Ude mod FCM, hjemme mod OB, ude mod Brøndby og hjemme mod Silkeborg skal gerne kaste minimum fire points af sig.
Vi kan overraske mod både FCM og Brøndby, men er underdogs i begge kampe. OB kan vi drille, og Silkeborg skal vi slå, hvis vi vil spille Superliga i næste sæson.
søn 23. feb 2020
Mielitz er nok fortid efter denne sæson, eftersom han endnu ikke har forlænget.
En af Esbjerg og Silkeborg rykker ned, og det vil være oplagt at hente Romo eller prøve leje Mannone, hvis Esbjerg trækker sorteper.
Mirkovic er ikke god nok. I så fald skal han løfte niveauet i forhold til de tre kampe han fik i efteråret.
En af Esbjerg og Silkeborg rykker ned, og det vil være oplagt at hente Romo eller prøve leje Mannone, hvis Esbjerg trækker sorteper.
Mirkovic er ikke god nok. I så fald skal han løfte niveauet i forhold til de tre kampe han fik i efteråret.
søn 23. feb 2020
Vi skal gå efter 10. pladsen. Så kommer vi, som det ser ud pt., i pulje med OB, Hobro og Esbjerg.
I den situation har vi 8 point ned til nedrykningsplayoff og 9 til direkte nedrykning, inden de 6 puljekampe.
Alternativt ryger vi i den anden pulje og ender med RFC, Lyngby og Silkeborg. Der vil vi have 6 op til overlevelse og 14 point til direkte nedrykning.
Skal man sige noget positivt om dagens kamp må det være, at AK scorede igen og at Frederiksen så enormt spændende ud.
I den situation har vi 8 point ned til nedrykningsplayoff og 9 til direkte nedrykning, inden de 6 puljekampe.
Alternativt ryger vi i den anden pulje og ender med RFC, Lyngby og Silkeborg. Der vil vi have 6 op til overlevelse og 14 point til direkte nedrykning.
Skal man sige noget positivt om dagens kamp må det være, at AK scorede igen og at Frederiksen så enormt spændende ud.
man 24. feb 2020
Att Anders:
Er det givet på forhånd? Skal de ikke vælge?
Udklip fra Tipsbladet:
"I Gruppespillet - der indeholder to puljer af fire hold - er puljerne ikke længere fordelt på forhånd. Nummer 11 og 14 fra Grundspillet placeres i pulje 1, mens nummer 12 og 13 placeres i pulje 2.
Derefter vælger de sidste hold fra Grundspillet, hvilken pulje de ønsker at deltage i. Grundspillets nummer syv vælger først, derefter vælger nummer otte, efterfulgt af nummer ni, mens nummer 10 får den sidste, ledige plads."
Er det givet på forhånd? Skal de ikke vælge?
Udklip fra Tipsbladet:
"I Gruppespillet - der indeholder to puljer af fire hold - er puljerne ikke længere fordelt på forhånd. Nummer 11 og 14 fra Grundspillet placeres i pulje 1, mens nummer 12 og 13 placeres i pulje 2.
Derefter vælger de sidste hold fra Grundspillet, hvilken pulje de ønsker at deltage i. Grundspillets nummer syv vælger først, derefter vælger nummer otte, efterfulgt af nummer ni, mens nummer 10 får den sidste, ledige plads."
søn 1. mar 2020
Vores nærmeste konkurrent i tabellen AC Horsens fortsætter med at tabe, og de har et svært slutprogram med FCK, FC Midtjylland og Brøndby IF.
Vi skal selvfølgelig også spille mod FC Midtjylland og Brøndby IF, men med midterholdet OB og bundholdet Silkeborg ser det mindre svært ud i de sidste kampe i grundspillet.
Så man kan godt tillade sig at være optimistisk, når man tænker på positioneringskampen i forhold til de gulklædte fra Horsens og de resterende kampe.
Vi skal selvfølgelig også spille mod FC Midtjylland og Brøndby IF, men med midterholdet OB og bundholdet Silkeborg ser det mindre svært ud i de sidste kampe i grundspillet.
Så man kan godt tillade sig at være optimistisk, når man tænker på positioneringskampen i forhold til de gulklædte fra Horsens og de resterende kampe.