Man kan også forestille sig en situation, hvor vi lander i en slutspilspulje med Hobro og Esbjerg fB og så skifter fokus selvfølgelig til de to hold.
Kan nu se nogle fordele ved den svenske og norske turnering med 16 hold, hvor det er mere "lige ud af landevejen" og med en struktur, der tilgodeser mindre klubber. Men sådan blev det altså ikke dengang, der skulle vælges turneringsstruktur.
Med tre nedrykkere i år bliver det sikkert mere spændende end decideret sjovt for nogle klubber på et tidspunkt. Så må håbe på en god pointhøst og et godt forspring inden de sidste afgørende kampe, så vi slipper for en nervepirrende afslutning.
I øvrigt synes jeg, at det er en god idé, at Søren Frederiksen nu skal arbejde som scout og analytiker. Det er et område, som er en god idé at opgradere på.
Kan nu se nogle fordele ved den svenske og norske turnering med 16 hold, hvor det er mere "lige ud af landevejen" og med en struktur, der tilgodeser mindre klubber. Men sådan blev det altså ikke dengang, der skulle vælges turneringsstruktur.
Med tre nedrykkere i år bliver det sikkert mere spændende end decideret sjovt for nogle klubber på et tidspunkt. Så må håbe på en god pointhøst og et godt forspring inden de sidste afgørende kampe, så vi slipper for en nervepirrende afslutning.
I øvrigt synes jeg, at det er en god idé, at Søren Frederiksen nu skal arbejde som scout og analytiker. Det er et område, som er en god idé at opgradere på.