Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var lidt træls den blev smidt væk i sekvensen inden.

Nu kommer vi til at løbe en masse og så kommer kniven i 2. halvleg, og det ender 3 eller 4-0.
Men i øvrigt en helt fortjent føring. Man kan godt se der er niveauforskel.
Glen kører den defensive stil og kører på omstillinger. I vores situation er det forståeligt nok, men det er gabende kedeligt.
Kæft et mål.

Hvorfor er det at alle kampe involverer et once in a lifetime mål i mod os?

Han kommer aldrig i nærheden af at lave sådan et mål igen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det overrasker mig ikke. Vi må være de dårligste til at have midtbanefolk foran feltet til at komme i vejen for den slags.

Tæt på 3-0.

Vi er pivringe.
Jeps. Det sejler rundt.

Men ok. Det er heller ikke i dag vi skal hente vores point.
Har du ret i, men bundniveauet er skuffende. Vi har altid været underdogs mod FCM, men den rolle har ofte passet holdet bedst.

Vi har flere spillere, som ikke er gode nok.
Ikke uenig. Men FCM er med afstand det bedste hold i Danmark. Det er lidt unfair at vurdere på dagens kamp.
Annonce