Greko har været med afstand den ringeste spiller på banen i dag. Han sætter ikke en fod rigtigt.
Snak
man 2. mar 2020
Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor Eggert Jonsson er foran Ekani. Skal vi ikke udvikle i stedet for at afvikle? Islændingen har intet at bidrage med.
Anders K. kunne også være sparet. Han har ikke rørt bolden endnu.
Anders K. kunne også være sparet. Han har ikke rørt bolden endnu.
man 2. mar 2020
Det er fandme også elendig opdækning. Hvorfor får Mabil lov at stå helt fri?!
Lodberg må snart miste tjansen som dødboldtræner.
Lodberg må snart miste tjansen som dødboldtræner.
man 2. mar 2020
Der er styr på organisationen de første 20 minutter. FCM er bedst, men vi er ok i defensiven. Efter deres første mål har der været klasseforskel.
De laver nogle flotte mål, men det er sgu også udehold i gavehumør. Dårlige backs og en central midt, der ikke kan holde på noget som helst.
De laver nogle flotte mål, men det er sgu også udehold i gavehumør. Dårlige backs og en central midt, der ikke kan holde på noget som helst.
man 2. mar 2020
Enig.
Marfelt flået ud i pausen. Fuldt fortjent.
Lad endelig den centrale midtbane bestå af Ekani, Hassan og Eskesen og Frederiksen på den ene kant.
Marfelt flået ud i pausen. Fuldt fortjent.
Lad endelig den centrale midtbane bestå af Ekani, Hassan og Eskesen og Frederiksen på den ene kant.
man 2. mar 2020
I øvrigt håber jeg, at Fanis spiller backen mod OB. Hans venstre ben ser ikke ud til at fejle noget.
Absalonsen-Anders K.-Frederiksen
Eskesen-Albæk(Ekani)-Hassan
Fanis-Gartenmann-Kanstrup-Bah
Sådan vil jeg stille mod OB.
Absalonsen-Anders K.-Frederiksen
Eskesen-Albæk(Ekani)-Hassan
Fanis-Gartenmann-Kanstrup-Bah
Sådan vil jeg stille mod OB.