Snak

Mere indhold efter annoncen
Greko har været med afstand den ringeste spiller på banen i dag. Han sætter ikke en fod rigtigt.
Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor Eggert Jonsson er foran Ekani. Skal vi ikke udvikle i stedet for at afvikle? Islændingen har intet at bidrage med.

Anders K. kunne også være sparet. Han har ikke rørt bolden endnu.
3-0 Schwarz. Vi bliver ydmyget nu.
Det er fandme også elendig opdækning. Hvorfor får Mabil lov at stå helt fri?!

Lodberg må snart miste tjansen som dødboldtræner.
Der er styr på organisationen de første 20 minutter. FCM er bedst, men vi er ok i defensiven. Efter deres første mål har der været klasseforskel.

De laver nogle flotte mål, men det er sgu også udehold i gavehumør. Dårlige backs og en central midt, der ikke kan holde på noget som helst.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rart at se Frederiksen inde. Så skal Greko ud og Eskesen ind, snart.
Enig.

Marfelt flået ud i pausen. Fuldt fortjent.

Lad endelig den centrale midtbane bestå af Ekani, Hassan og Eskesen og Frederiksen på den ene kant.
Et eller andet skal der ske. Vi har nærmest ikke rørt bolden i 2. halvleg.
I øvrigt håber jeg, at Fanis spiller backen mod OB. Hans venstre ben ser ikke ud til at fejle noget.

Absalonsen-Anders K.-Frederiksen
Eskesen-Albæk(Ekani)-Hassan
Fanis-Gartenmann-Kanstrup-Bah

Sådan vil jeg stille mod OB.
Jeg har ondt af AK. Han får intet at arbejde med og ingen hjælp.
Annonce