Snak

Mere indhold efter annoncen
Tror slet ikke han har rørt bolden endnu.

Spar ham og sæt uduelige Dovbyk ind.
Så hellere PC. Det er der lidt mere perspektiv i.
Tæt på rødt til Schwartz. Den var grim.
Enig, men PC er ikke med. Ellers ville han også være førstereserve for AK.
Hvorfor er han ikke det? Spillede da for reserverne den anden dag?

Der er jo intet perspektiv i Dovbyk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pas. Han er bare ikke med på bænken.
Dovbyk har også været foretrukket når de beghe har været på bænken.
Det er også hjernedødt, Merc.

Nu jinxer jeg lige. Vi har spillet en ok anden halvleg.
Jeg håber Glen kigger med. Vi har været meget bedre med i 2. halvleg. Og ja, det er på en lidt billig baggrund, men vi har været væsentligt bedre.
Fint at slippe med 3-0.

Vi var helt væk.
Annonce