Snak

Mere indhold efter annoncen
Nogen der har et bud på en opstilling i morgen?
Går vi med stærkeste eller sparer vi til kampen mod ob?
Riddersholm nævnte at 2. halvleg ikke var så hård, så der var flere der var i spil til kampen i morgen. Mener han specifikt sagde AK, i hvertfald.

Men mon ikke der er spilletid til Vinderslev, Mpindi, Frederiksen og Eskesen?
Fandt denne:

"Cheftræner Glen Riddersholm fortæller, at SønderjyskE stiller med det måske yngste hold i klubbens historie."

Gæt.. eller håb. Jeg ved det ikke helt.

Mielietz - Bah, Olafsson, Gartenmann, Simonsen - Vinderslev, Mpindi, Frederiksen - Hassan, AK, Absa
Ung opstilling. Spændende kamp...
Vi er endnu ikke særligt farlige...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det hjalp med ak på banen allerede...
Anders K. Jacobsen viser sin store klasse og scorer til 1-1. Det er bare super på en dag, hvor vi stiller med et ungt hold.

Sådan Emil. Rigtig spændende spiller.
Tillykke. Selvfølgelig et heldigt mål, men god moral, og en kamp der løfter mentalt.

Jeg ved godt at Banggaard ikke var med i dag. Det var Hassan, og han ændrede ikke mit indtryk af, at begge d´herrer er milevidt fra niveauet i ´15.
FREM for alt
Fed kamp. Olafsson faldt igennem på alle punkter, men ellers var de unge gutter sgu godt med.

Jeppe var igen igen en fornøjelse at følge.
Annonce