Så blev det Horsens på hjemmebane!!!
Snak
Redigeretfre 6. mar 2020
Jeg vil nu ikke sige, at det nødvendigvis bliver let. For fem år siden troede jeg også, det næsten var en garanteret finale, da man trak Vestsjælland. Denne her gang er det selvfølgelig kun en hjemmekamp, der skal spilles, men Se har ofte haft det for svært med Horsens.
fre 6. mar 2020
Jeg er enig i at Horsens ofte driller os. Se blot den sidste hjemmekamp før jul.
Jeg vil dog stadig hellere møde dem end FCK, FCN, FCM, Brøndby etc.
Jeg vil dog stadig hellere møde dem end FCK, FCN, FCM, Brøndby etc.
fre 6. mar 2020
Jeg får flashback til FC Vestsjælland. Men det kunne ikke være en bedre lodtrækning for os.
Nå, men det var jo en god aften i går. Gartenmann var et monster, Jeppe var pissegod, Bah gjorde det godt og Olafsson viste, at han er meeeeeeget langt fra førsteholdet.
Mpindi fik en del høvl af kommentatorerne, synes jeg. Han havde et par enkelte boldtab, men jeg synes han var knivskarp udover det. Vinderslev gjorde det fint og Frederiksen viste at han kan noget som ingen andre på holdet kan.
Helt fremme havde vi Eskesen, PC og Dovbyk. Dovbyk var helt væk, og Eskesen/PC er kun lige bestået. Det var virkelig ikke godt fra deres side. AK er på et helt andet niveau.
Fint at vi fik sparet en række spillere, fint at vi er videre og dejligt at ACH måtte igennem 120 opslidende minutter, inden de skal i Parken i weekenden. Det ville fandme lune at få 3 point mod OB og få lagt en smule afstand til ACH.
Nå, men det var jo en god aften i går. Gartenmann var et monster, Jeppe var pissegod, Bah gjorde det godt og Olafsson viste, at han er meeeeeeget langt fra førsteholdet.
Mpindi fik en del høvl af kommentatorerne, synes jeg. Han havde et par enkelte boldtab, men jeg synes han var knivskarp udover det. Vinderslev gjorde det fint og Frederiksen viste at han kan noget som ingen andre på holdet kan.
Helt fremme havde vi Eskesen, PC og Dovbyk. Dovbyk var helt væk, og Eskesen/PC er kun lige bestået. Det var virkelig ikke godt fra deres side. AK er på et helt andet niveau.
Fint at vi fik sparet en række spillere, fint at vi er videre og dejligt at ACH måtte igennem 120 opslidende minutter, inden de skal i Parken i weekenden. Det ville fandme lune at få 3 point mod OB og få lagt en smule afstand til ACH.
fre 6. mar 2020
Synes nu ikke at AC Horsens er en lettere modstander end FC Vestsjælland, der dengang lå i bunden af superligaen og endte med at ligge til nedrykning fra superligaen. Havde set dem som en overkommelig modstander og husker det som en stor skuffelse at vi ikke kunne vinde samlet over dem.
Men kan selvfølgelig godt se, at det er en fordel, at de københavnske topklubber og FC Midtjylland er ude af pokalturneringen. Om end et AaB eller et AGF hold, der rammer dagen i en pokalfinale, også kan vise sig at blive noget af en udfordring, hvis vi går videre.
Lidt en skam med tomme tribuner i næste runde. Det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt. Men der må ligge en sundhedsmæssig vurdering bag, og det har jeg selvfølgelig respekt for.
Men kan selvfølgelig godt se, at det er en fordel, at de københavnske topklubber og FC Midtjylland er ude af pokalturneringen. Om end et AaB eller et AGF hold, der rammer dagen i en pokalfinale, også kan vise sig at blive noget af en udfordring, hvis vi går videre.
Lidt en skam med tomme tribuner i næste runde. Det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt. Men der må ligge en sundhedsmæssig vurdering bag, og det har jeg selvfølgelig respekt for.
fre 6. mar 2020
Jeg synes, det er latterligt så meget fokus, den virus får. Den kan ikke gemmes af vejen og vil også være her om to, tre eller seks måneder. Verden kan ikke gå i stå af den årsag.
Klubben må vente til slutspillet med at ramme de 1.000.000 besøgende på Sydbank Park.
Klubben må vente til slutspillet med at ramme de 1.000.000 besøgende på Sydbank Park.