Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor er det elendigt dømt af Anders Poulsen. Det er fandme Kløve, der starter med at holde Bah, som så giver igen.
Hvad skete der? Kan ikke se med.


Fanis vinder en luftduel og header bolden på vej ud af feltet. I sin iver på at få bolden trækker han en OB´er ned i feltet.
Ikke ufortjent OB fører ved pausen. Vi spiller ikke godt.
Jeg er virkelig skuffet over indsatsen i dag. Der er absolut ingen pres på OB, og der er ingen vilje at spore.
Enig. Alt for defensivt. Kom nu frem. Skulle tro vi var foran med det spil.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fandme ringe Anders Poulsen ikke ser det riv i trøjen på Bah. Han er altid så pisse ringe den dommer.
Tjoh. Den kan dømmes, men altså.

Det er ren elendighed i dag. Passivt, viljeløst og lavt lavt niveau hele vejen rundt. Det værste er at vi har alle mand på egen banehalvdel. Er det ikke gået op for Riddersholm at vi absolut intet har at tabe? Om vi taber 1-0 eller 2-0 er pænt ligegyldigt.
Det kan godt være, I er glade for Jeppe Simonsen, men han tænker simpelthen fodbold alt for langsomt.
Hvor er det vigtigt!
Vigtigt og heldigt. Men vi skal bruge tre.
Annonce