Hvor er det elendigt dømt af Anders Poulsen. Det er fandme Kløve, der starter med at holde Bah, som så giver igen.
Snak
søn 8. mar 2020
Hvad skete der? Kan ikke se med.
Fanis vinder en luftduel og header bolden på vej ud af feltet. I sin iver på at få bolden trækker han en OB´er ned i feltet.
søn 8. mar 2020
Jeg er virkelig skuffet over indsatsen i dag. Der er absolut ingen pres på OB, og der er ingen vilje at spore.
søn 8. mar 2020
Fandme ringe Anders Poulsen ikke ser det riv i trøjen på Bah. Han er altid så pisse ringe den dommer.
søn 8. mar 2020
Tjoh. Den kan dømmes, men altså.
Det er ren elendighed i dag. Passivt, viljeløst og lavt lavt niveau hele vejen rundt. Det værste er at vi har alle mand på egen banehalvdel. Er det ikke gået op for Riddersholm at vi absolut intet har at tabe? Om vi taber 1-0 eller 2-0 er pænt ligegyldigt.
Det er ren elendighed i dag. Passivt, viljeløst og lavt lavt niveau hele vejen rundt. Det værste er at vi har alle mand på egen banehalvdel. Er det ikke gået op for Riddersholm at vi absolut intet har at tabe? Om vi taber 1-0 eller 2-0 er pænt ligegyldigt.
søn 8. mar 2020
Det kan godt være, I er glade for Jeppe Simonsen, men han tænker simpelthen fodbold alt for langsomt.