Snak

Mere indhold efter annoncen
Heldigt point i en dårlig spillet kamp. OB havde fortjent de tre points.
OB havde heller intet at byde på. Uafgjort var som det skulle være.
Lidt fesen kamp. 1-1 vel fair nok...
Sådan, FCK. Cunts.
Det er vanvittigt hvis Horsens vinder igen i parken.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi bør skifte trådtitel til "Smut, Ståle".
Også et godt tidspunkt at møde FCK på. De er helt flade.
Øv med Horsens...
Havde den dårligste treer i de to grupper bare røget direkte ud, var der mindre at være nervøs for, men nu skal vi op og matche Horsens´ pointtal.
Horsens har stadig nogle svære kampe, hvor vi se tvunget til at slå Silkeborg i den sidste.
Annonce