Snak

Mere indhold efter annoncen
Et enkelt point i Brøndby ville også lune. Skulle have haft kunder med i loungen derinde.
Nogen der vil købe et par billige biletter? :-)
Der er startet en indsamling til klubben som nævnt i et opslag af supporterklubben på Facebook, hvor man kan hjælpe klubben i den svære situation, som den står i lige nu med en længerevarende udsigt til at få publikum tilbage på stadion og den fortsatte uvished omkring den konkrete sportslige afvikling af den resterende sæson.

Læs mere her:

https://www.facebook.com/photo?fbid=1534428543399885&set=a.703200283189386

Håber på at superligaen kan genoptages i et eller andet omfang i sidste halvdel af maj, så vi kan få den korrekte sportslige afvikling af sæsonen.


Tak for link jj. Læste om det i avisen uden link og fik ikke gjort mere.
Nu er det ordnet...
Hvornår tror I superligaen starter igen? Har I nogle bud? Vi er ved at nærme os den tid på året, hvor græsset gror, og vejret nærmest byder op til fodbold.

Vi har en sundhedsminister, der godt kan lide fodbold, og som stod ved stortrommen på den tids stadion i det sydlige Sjælland.

Der skal tages nogle vigtige beslutninger, og forhåbentlig kan superligaen starte igen.

Håber at de ansvarlige myndigheder og DBU giver grønt lys for en genoptagelse af superligaen, så vi ikke som i Holland ender med en annullering af fodboldsæsonen.





Turneringen skal være startet op igen ultimo maj, hvis det skal blive til noget.

Nu har de annulleret sæsonen i Holland, og jeg vil mene, at der skal være enighed rundt om i Europa.

Det duer ikke, at nogen spiller videre, og andre aflyser.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg blev lidt ked af det, da jeg erfarede, at sæsonen i Æresdivisionen var blevet annulleret. Men det må være op til fodboldforbundene i de enkelte lande at træffe deres afgørelse på grundlag af mange forskellige situationer rundt omkring i Europa. Det er rart, at man har valgt en anden linje i Polen og vil genoptage fodbolden sidst i maj.

Stadion i Haderslev set fra luften ser næsten helt forjættende ud, når man har undværet sin yndlingssport i så lang tid. Fint billede og håber at spillerne holder formen ved lige.

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/static.bold.dk/picture/640x420/art136353.jpg

Det er pt ulovligt at dyrke kontaktsport. Tror ikke dette ændres før man kan se om næste skridt giver for mange syge. D10. Maj kan næste gradvise åbning foregå. Så 2-4 uger efter dette.
Tror vi taler en forkortning eller aflysning. Tror også 2020 bliver helt uden tilskuere.
Hvad handler linket om? Man skal være registreret...
https://www.facebook.com/soenderjyskefodbold/

Ved ikke om det er bedre?

UNIK T-SHIRT FRA SPORT 24 I HÅNDSRÆKNING TIL SØNDERJYSKE

Man kan vælge mellem to t-shirts til 250 kr. SPORT24 donerer de 125 kr. til SønderjyskE.
Annonce