Snak

Mere indhold efter annoncen
Kom så drenge...
Vildt nok med Joao Perreira. Troede forlængst han var opgivet.
Ja, jeg troede også, det mest var for at udfylde truppen, at han fik forlænget til sæsonafslutning.
Han var skidegod første gang han var her, så jeg var glad da de signede ham igen, men han har jo nærmest ikke spillet.

Man kan da krydse fingre for at han kan holde sig skadesfri og slå Marfelt af.
Periera og absa lidt pressede i Brøndbys højre side. Ellers ok spillet...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De afventer lidt meget på Gammelby. De behøver ikke få ham til at ligne Ronaldinho på plejehjem.
Min tro på Riddersholm bliver mindre og mindre. Han er ikke manden, der får spillerne til at tro på sig selv.

Ikke at jeg håber, Michelsen bliver fyret i OB, men hvis han gør, bør Haysen agere.
Jeg synes ellers, de har været bedre i dag, end jeg forventede. Men det fortæller måske mere om min tro på holdet end deres niveau.
Putros er jo heller ikke kendt for at være ligaens bedste dommer, men det er sgu ærgerligt at tabe på en klar fejl.
Jeg synes de har klaret det fint alt taget i betragtning. En skam at Brøndby scorer i vores bedste periode.
Annonce