Kom så drenge...
Snak
tirs 2. jun 2020
Ja, jeg troede også, det mest var for at udfylde truppen, at han fik forlænget til sæsonafslutning.
tirs 2. jun 2020
Han var skidegod første gang han var her, så jeg var glad da de signede ham igen, men han har jo nærmest ikke spillet.
Man kan da krydse fingre for at han kan holde sig skadesfri og slå Marfelt af.
Man kan da krydse fingre for at han kan holde sig skadesfri og slå Marfelt af.
tirs 2. jun 2020
De afventer lidt meget på Gammelby. De behøver ikke få ham til at ligne Ronaldinho på plejehjem.
tirs 2. jun 2020
Min tro på Riddersholm bliver mindre og mindre. Han er ikke manden, der får spillerne til at tro på sig selv.
Ikke at jeg håber, Michelsen bliver fyret i OB, men hvis han gør, bør Haysen agere.
Ikke at jeg håber, Michelsen bliver fyret i OB, men hvis han gør, bør Haysen agere.
tirs 2. jun 2020
Jeg synes ellers, de har været bedre i dag, end jeg forventede. Men det fortæller måske mere om min tro på holdet end deres niveau.
tirs 2. jun 2020
Putros er jo heller ikke kendt for at være ligaens bedste dommer, men det er sgu ærgerligt at tabe på en klar fejl.