Snak

Mere indhold efter annoncen
Fint med tre skift. Glenn forsøger noget...
AK kan da i hvert fald være sin indsats bekendt.
Bliver aldrig fan af dovbryk
Ak er god
Det bliver playoff mod Hobro om at blive i landets bedste række.

Selv når vi spiller ok, får vi ikke resultaterne med os.

Jeg bliver aldrig fan af Glen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dagens startopstilling til kampen mod Silkeborg IF

Sebastian Mielitz - Rasmus Vinderslev, Pierre Kanstrup, Stefan Gartenmann, Joao Pereira - Eggert Jonsson - Alexander Bah, Christian ´Greko´ Jakobsen, Emil Frederiksen, Johan Absalonsen - Anders K. Jacobsen

Udskiftere

Mirkovic - Eskesen - Marfelt - Christiansen - Banggaard - Dovbyk - Albæk


Kom så SønderjyskE!
Jeg krydser alt der kan krydses...
Sikke et drømmehug af Pereira.

Desværre først nu Glen har fattet at bruge ham.
1-1 Silkeborg.

Vi fortjener en tur i 1. division.
Haha og nu bagud mod fucking Silkeborg.

Skrid Glen!
Annonce