Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold kæft, mand.
puha
I skal være glade for at der er så mange ringe hold i superligaen ellers havde i rykket ud denne sæson
Brøndby og Chelsea
Det ser godt nok ikke for positivt ud...
Så vælger vi alligevel at redde Esbjerg. Ak ja.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er vel positivt. Der er langt flere point ned til Silkeborg på denne måde...
Esbjerg havde ikke nået os uanset.

Der er desværre ret langt op til Horsens, Lyngby og OB.

Vi skal levere mirakler i nedrykningsspillet.
Ét ord: PINLIGT.

To remisser mod Silkeborg.
Ja, færdig med Snakkeprinsen.
Der har ikke været meget overbevisende spil det seneste stykke tid.
Annonce