Det bliver svært at slå Horsens som er inde i en rigtig god stime. Vi har det normalt svært mod Horsens og spiller godt nok ikke for godt lige pt.
Snak
søn 7. jun 2020
Det bliver et kedeligt nedrykningsspil. Der er for langt op til 10.-pladsen, og Silkeborg kan ikke nå os.
Vi må se, hvem der venter af Hobro og Esbjerg.
Vi må se, hvem der venter af Hobro og Esbjerg.
søn 7. jun 2020
Det optimale ville være en pulje med Randers og OB, for jeg tror ikke, man kan vinde mod Lyngby og Horsens, og det gør mere ondt at tabe til dem.
Redigeretsøn 7. jun 2020
Det bliver vel Silkeborg og os som er fastlagte og Lyngby og OB som ender med os, da Horsens og Randres vælger puljen mod Hobro og Esbjerg.
søn 7. jun 2020
Pulje 1
1. OB - 33 point
2. Lyngby - 32 point
3. SønderjyskE - 27 point
4. Silkeborg - 16 point
Vi skal nok have 13-14 af 18 mulige points for at overhale et af holdene foran os.
Forhåbentligt er miraklernes tid endnu ikke forbi.
1. OB - 33 point
2. Lyngby - 32 point
3. SønderjyskE - 27 point
4. Silkeborg - 16 point
Vi skal nok have 13-14 af 18 mulige points for at overhale et af holdene foran os.
Forhåbentligt er miraklernes tid endnu ikke forbi.
søn 7. jun 2020
Det er svært at vurdere antal nødvendige point for andenpladsen synes jeg. Man stjæler jo point mod en konkurrent hver gang, så de mange kampe er jo "seks-points-kampe"...
søn 7. jun 2020
Havde vi bare vundet i dag, havde der været én sejr op til Lyngby. Men nej nej. Vi skal dumme os mod Silkeborg.
Simpelthen til at blive gal i skralden over den uduelighed.
Simpelthen til at blive gal i skralden over den uduelighed.