Snak

Mere indhold efter annoncen
Det bliver svært at slå Horsens som er inde i en rigtig god stime. Vi har det normalt svært mod Horsens og spiller godt nok ikke for godt lige pt.
Det bliver et kedeligt nedrykningsspil. Der er for langt op til 10.-pladsen, og Silkeborg kan ikke nå os.

Vi må se, hvem der venter af Hobro og Esbjerg.
Det optimale ville være en pulje med Randers og OB, for jeg tror ikke, man kan vinde mod Lyngby og Horsens, og det gør mere ondt at tabe til dem.


Det bliver vel Silkeborg og os som er fastlagte og Lyngby og OB som ender med os, da Horsens og Randres vælger puljen mod Hobro og Esbjerg.
Ikke så overraskende. Silkeborg, os, Lyngby og OB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pulje 1
1. OB - 33 point
2. Lyngby - 32 point
3. SønderjyskE - 27 point
4. Silkeborg - 16 point

Vi skal nok have 13-14 af 18 mulige points for at overhale et af holdene foran os.

Forhåbentligt er miraklernes tid endnu ikke forbi.
Det er svært at vurdere antal nødvendige point for andenpladsen synes jeg. Man stjæler jo point mod en konkurrent hver gang, så de mange kampe er jo "seks-points-kampe"...
Havde vi bare vundet i dag, havde der været én sejr op til Lyngby. Men nej nej. Vi skal dumme os mod Silkeborg.

Simpelthen til at blive gal i skralden over den uduelighed.
Vi slipper i det mindste for at se Glen og Bo sammenligne penisstørrelser.
Ikke helt. Skal møde Horsens på onsdag.

Pokalen er så ligegyldig i år, da der ikke må komme tilskuere til finalen. De kunne lige så godt skubbe semifinalerne til efteråret og ikke pisse på de fire klubbers fans.
Annonce