Man skal vel håbe på en heldig AaB-sejr nu.
Snak
søn 14. jun 2020
Spændende om Glenn forstsætter med starteleveren fra pokalen, da det jo gik fint, eller om han vender tilbage til de normale spillere.
Ville være suverænt med 3 point i dag. Så vil vi for alvor ånde Lyngby i nakken. Omvendt vil de være en katastrofe at tabe, så vi ligger nok forsigtigt fra land.
Ville være suverænt med 3 point i dag. Så vil vi for alvor ånde Lyngby i nakken. Omvendt vil de være en katastrofe at tabe, så vi ligger nok forsigtigt fra land.
søn 14. jun 2020
Remis i dag er et fremragende resultat. Altså for Lyngby.
Hvis SE ikke mindsker forspringet i de indbyrdes kampe, bliver det rigtigt svært.
SE har vundet 4/23 SL-kampe (runde 4-26), og uafgjorte resultater rækker ikke til at lukke hullet.
Ét point i dag, er ensbetydende at man er en hel del tættere på en play off.
Hvis SE ikke mindsker forspringet i de indbyrdes kampe, bliver det rigtigt svært.
SE har vundet 4/23 SL-kampe (runde 4-26), og uafgjorte resultater rækker ikke til at lukke hullet.
Ét point i dag, er ensbetydende at man er en hel del tættere på en play off.
FREM for alt
søn 14. jun 2020
Holdopstilling til dagens kamp mod Lyngby Boldklub
Sebastian Mielitz – Alexander Bah, Pierre Kanstrup, Stefan Gartenmann, Joao Pereira – Victor Mpindi – Julius Eskesen, Eggert Jonsson, Mads Albæk, Johan Absalonsen – Anders K. Jacobsen
På spillerbænken
Mirkovic - Marfelt - Christiansen - Frederiksen - Vinderslev - Banggaard - Dovbyk
Kom så SønderjyskE!
Sebastian Mielitz – Alexander Bah, Pierre Kanstrup, Stefan Gartenmann, Joao Pereira – Victor Mpindi – Julius Eskesen, Eggert Jonsson, Mads Albæk, Johan Absalonsen – Anders K. Jacobsen
På spillerbænken
Mirkovic - Marfelt - Christiansen - Frederiksen - Vinderslev - Banggaard - Dovbyk
Kom så SønderjyskE!
Redigeretsøn 14. jun 2020
Gamle Absa har løber suverænt mest pt. Imponerende.
Lad os nu få den slidt hjem.
Lad os nu få den slidt hjem.
søn 14. jun 2020
Stort tillykke.
Det skal ikke være den store hemmelighed, at Jeg er Bah-fan.
Det har ærgret mig, at se en så dygtig offensiv spiller som HB, og min skepsis får endnu mere næring, når holdet mangler lidt kvalitet, for at kunne afgøre de mange tætte opgør.
Nå, til gengæld var en fornøjelse at se Bahs gudeassist i dag.
Det skal ikke være den store hemmelighed, at Jeg er Bah-fan.
Det har ærgret mig, at se en så dygtig offensiv spiller som HB, og min skepsis får endnu mere næring, når holdet mangler lidt kvalitet, for at kunne afgøre de mange tætte opgør.
Nå, til gengæld var en fornøjelse at se Bahs gudeassist i dag.
FREM for alt