Snak

Mere indhold efter annoncen
Så krydser vi fingre for at OB´s sejr over Esbjerg var en enlig svale. Håber Silkeborg tager alle tre point i aften.
Bah har karantæne mod ob på torsdag. Vi er tyndt besatte på backerne...
Interessant udvikling i kampen i dag. Silkeborg er foran 2-0 mod OB.

Det vil selvfølgelig åbne puljen noget mere op med tre hold inden for en forskel på tre point, når næste runde går i gang, hvis OB taber i dag.




Mon de er interesseret i et trænerbytte i ob?
Jeg vil da håbe for Glen at det er fordi Joao Perreira har været skadet i al den tid eller vejet 100 kg., for han har spillet som jeg husker ham fra tidligere.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Merc

Ja, da han røg til OB, var det pga gode præstationer, og jeg anså det for at være et stort tab for SE.
Var det ikke efter sølvsæsonen?
FREM for alt
Pereira har næppe været i samme form før nu, for han ikke set sådan ud i sine tidligere kampe. Men han skal jo også vise sig frem for at få en ny kontrakt et eller andet sted.


Sådan husker jeg det også, Kim.

@Bum

Det ville være lidt vildt hvis han skulle bruge så lang tid på at komme i form igen. August 2018 kom han retur.

Edit: Jeg skal ærligt indrømme at jeg nærmest ikke kan huske at han har spillet siden han kom retur.
Han har også været skadet, men jeg er ikke helt sikker på, hvor længe han har været helt ude. Men det er meget rart, at han har fundet niveauet, når Simonsen er væk.


Truppen til dagens kamp mod OB

1. Nikola Mirkovic
2. Stefan Gartenmann
4. Isak Olafsson
6. Eggert Jonsson
7. Julius Eskesen
8. Christian Jakobsen
10. Anders K. Jacobsen
12. Pierre Kanstrup
14. Joao Pereira
15. Johan Absalonsen
18. Nicholas Marfelt
20. Peter Christiansen
22. Emil Frederiksen
23. Mads Hansen
24. Rasmus Vinderslev
26. Patrick Banggaard
28. Sebastian Mielitz
29. Victor Mpindi
47. Artem Dovbyk
90. Mads Albæk
Annonce