Næste sæson er også sidste år, at klubbens europæiske point er gyldige, så det kunne være fint at få tjent nogle nye :)
Men vi så sidste gang, at de ekstra kampe og et flyttet fokus kan koste i ligaen. Det bliver selvfølgelig lettere at redde sig fri af nedrykning næste år, men det kunne være rart at udfordre top-6 lidt mere.
Men vi så sidste gang, at de ekstra kampe og et flyttet fokus kan koste i ligaen. Det bliver selvfølgelig lettere at redde sig fri af nedrykning næste år, men det kunne være rart at udfordre top-6 lidt mere.