Snak

Mere indhold efter annoncen
Næste sæson er også sidste år, at klubbens europæiske point er gyldige, så det kunne være fint at få tjent nogle nye :)

Men vi så sidste gang, at de ekstra kampe og et flyttet fokus kan koste i ligaen. Det bliver selvfølgelig lettere at redde sig fri af nedrykning næste år, men det kunne være rart at udfordre top-6 lidt mere.


Det er med stolthed at kunne præsentere truppen til den første sønderjyske pokalfinale nogensinde.

Truppen mod AaB:

1. Nikola Mirkovic
2. Stefan Gartenmann
4. Isak Olafsson
6. Eggert Jonsson
7. Julius Eskesen
8. Christian Jakobsen
9. Alexander Bah
10. Anders K. Jacobsen
12. Pierre Kanstrup
15. Johan Absalonsen
20. Peter Christiansen
22. Emil Frederiksen
23. Mads Hansen
24. Rasmus Vinderslev
26. Patrick Banggaard
28. Sebastian Mielitz
29. Victor Mpindi
47. Artem Dovbyk
77. Rilwan Hassan
90. Mads Albæk

Kom så SønderjyskE!
Glatbane.
Bah har godt styr på Lucas Andersen indtil videre...
Ærgerligt med Aabs børnefans i en god periode.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er sure fodboldfans som dem dog kiksede.

Utroligt pinligt.
Når deres promiller er nul, er de fleste af dem sikkert flinke mennesker.
SÅDAN SØNDERJYSKE!!! TAG DEN SEJR HJEM1!!!!
Rigtig god første halvleg spillemæssigt. Vi har siddet godt på dem. Perlemål.

Rigtig synd for Lucas Andersen, men kynisk set en stor fordel for os.
Mere end godkendt første halvleg. Bah havde lidt problemer med Andersens accelerationer ved baglinjen, men de er jo så taget ud af spillet nu.

Absalonsens oplæg var sublimt, selvom målet måske var heldigt. Mpindi har også været god, men risikerer også at få en udvisning, hvis han fortsætter for lang tid på banen.

Det samme gælder Eskesen, som dog nok bliver byttet med Frederiksen i pausen.
Annonce