Sådan! Fuldt fortjent.
Snak
ons 1. jul 2020
Tillykke med sejren, I var klart det bedste hold. AaB var jo tandløse og I havde styr på dem i alle 90 min, selv efter det røde kort.
Efter den opførsel fra AaBs fans var min sympati klart med jer. At I vinder pokalen i Esbjerg af alle steder tænker jeg heller ikke er det værste hehe.
Nyd aftenen.
Efter den opførsel fra AaBs fans var min sympati klart med jer. At I vinder pokalen i Esbjerg af alle steder tænker jeg heller ikke er det værste hehe.
Nyd aftenen.
Redigeretons 1. jul 2020
Ja sgu.
Sejren skal fejres og i morgen med, men på fredag er det tilbage på træningsbanen.
Økonomisk set er søndagens kamp sæsonens hidtil vigtigste.
Sejren skal fejres og i morgen med, men på fredag er det tilbage på træningsbanen.
Økonomisk set er søndagens kamp sæsonens hidtil vigtigste.
ons 1. jul 2020
Stort tillykke med den første titel, til en af Superligaens mest sympatiske klubber! Meget fortjent sejr!
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!