Snak

Mere indhold efter annoncen
Sådan! Fuldt fortjent.
Tillykke med sejren, I var klart det bedste hold. AaB var jo tandløse og I havde styr på dem i alle 90 min, selv efter det røde kort.

Efter den opførsel fra AaBs fans var min sympati klart med jer. At I vinder pokalen i Esbjerg af alle steder tænker jeg heller ikke er det værste hehe.

Nyd aftenen.
Et stort tillykke med klubbens første titel.
Fantastisk. Så er vi i gang :)
moderator
Tillykke. Satme stærkt.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja sgu.

Sejren skal fejres og i morgen med, men på fredag er det tilbage på træningsbanen.

Økonomisk set er søndagens kamp sæsonens hidtil vigtigste.
Stort tillykke med den første titel, til en af Superligaens mest sympatiske klubber! Meget fortjent sejr!
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Fedt drenge. Tillykke!!
Tillykke! Nyd det
Esbjerg fB
Stort tillykke med titlen.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Annonce