Snak

Mere indhold efter annoncen
Kæmpe tillykke.

Jeg er udenforstående, men har i mange år, af uransagelige grunde, haft sympati for SE.

Hvis nogen for fem år siden, havde bildt mig ind at SE ville opnå sølv, og klubbens første titel de følgende år, havde jeg nok rynket et øjenbryn.
Paradoksalt nok, vinder man en titel i den værste sæson siden nedrykningsfaren og katastrofen sidst lurede alvorligt i 2013/2014.
FREM for alt
Kæmpestort tillykke! Med alle de gamle FCM-gutter var der bare endnu større grund til at holde med jer. Så fedt at se Albæk nå at få en titel med i karrieren.

Også ret smukt at gøre det netop i år med jubilæet for Genforeningen.

Håber I får en rigtig god fest og dernæst får sikret Superligaen også!
Midtjylland!
Telløkke til Sønderjylland og Kvindebjerg med en fortjent titel.

Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Jeg skal da love for at tingene flasker sig.
Ja sgu. Mange tak til Silkeborg.

Nu kan vi nøjes med en kedelig nullert mod OB.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, så skal man bare undgå en røvfuld mod OB, men de er næppe vildt motiveret. Forhåbentlig har der ikke været vild fest siden onsdag.


Startopstillingen til dagens kamp mod OB

2. Stefan Gartenmann
6. Eggert Jonsson
8. Christian Jakobsen
9. Alexander Bah
10. Anders K. Jacobsen
12. Pierre Kanstrup
15. Johan Absalonsen
23. Mads Hansen
24. Rasmus Vinderslev
28. Sebastian Mielitz
29. Victor Mpindi

Kom så SønderjyskE!
Super, så kan Glen og Haysen tænke på næste sæson.


Er der flere kampe end kampen mod Lyngby - vi bliver vel pillet ud af kampen om 7.-pladsen?

Men vildt lækkert overlevelse inden Lyngby-kampen!

Nu skal truppen forstærkes.

Nej, Lyngby kampen er den sidste i denne sæson.
Og ja, enig. Ville være fedt med forstærkninger. Dog hørte jeg lige Riddersholm fortælle, at vi kommer til at starte næste sæson med et mindre budget end i denne sæson, og det er vel egentlig også ganske fornuftigt.
Annonce