Kæmpe tillykke.
Jeg er udenforstående, men har i mange år, af uransagelige grunde, haft sympati for SE.
Hvis nogen for fem år siden, havde bildt mig ind at SE ville opnå sølv, og klubbens første titel de følgende år, havde jeg nok rynket et øjenbryn.
Paradoksalt nok, vinder man en titel i den værste sæson siden nedrykningsfaren og katastrofen sidst lurede alvorligt i 2013/2014.
Jeg er udenforstående, men har i mange år, af uransagelige grunde, haft sympati for SE.
Hvis nogen for fem år siden, havde bildt mig ind at SE ville opnå sølv, og klubbens første titel de følgende år, havde jeg nok rynket et øjenbryn.
Paradoksalt nok, vinder man en titel i den værste sæson siden nedrykningsfaren og katastrofen sidst lurede alvorligt i 2013/2014.
FREM for alt