Vi har nogle spændende unge spillere i truppen, men vi skal have en venstre back ind og en midtstopper til venstre side af forsvaret, så Gartenmann kan komme over på højre side af Kanstrup.
Snak
lør 4. jul 2020
Corona har været hård for budgettet. En evt anden bølge vil være ødelæggende for økonomien i fodbold.
Var træt af Aab´s fans i pokalen. Virker til de lokale til storskærmsarrangement i Haderslev havde mindst lige så svært ved at følge reglerne. Meget dumt...
Var træt af Aab´s fans i pokalen. Virker til de lokale til storskærmsarrangement i Haderslev havde mindst lige så svært ved at følge reglerne. Meget dumt...
lør 4. jul 2020
Vi har nogle spændende unge spillere i truppen, men vi skal have en venstre back ind og en midtstopper til venstre side af forsvaret, så Gartenmann kan komme over på højre side af Kanstrup.
Meget enig. Fedt at Mads Hansen får sin første startplads. Teknisk god spiller, som jeg forventer meget af i fremtiden. Så synes jeg også, at vi skal signe Emil Frederiksen, hvis det er muligt.
Vi har en del spillere med udløb. Væk med Pereira, Marfelt, Eggert Johnson og Dovbyk, som nok skal tilbage til FCM. Ham har jeg på ingen måde fidus til.
lør 4. jul 2020
Nemlig. Eggert har gjort det ok, men bør nemt kunne erstattes. Vi har Ekani og Albæk til 6´eren.
Kan vi signe Emil Frederiksen, har vi ham Eskesen, Vinderslev, Hassan, Mads Hansen og Greko til de to 8´ere. Greko har godt nok udløb til jul.
Måske vi skal have en fysisk stærk 8´er ind.
Vi har Bah og Jeppe til højre wingback, men kommer til at mangle en til venstre wingback. Jeg tror, Absa stopper.
Kanstrup dækker den centrale af de tre pladser i forsvaret og Gartenmann til højre. Her skal vi have en ind til venstre side. Marc P. er måske også snart klar igen. Banggaard og Olafsson har vi også.
Hvis Mielitz ikke forlænger, håber jeg, vi går efter Romo.
Vi skal have en afløser for Dovbyk. Ikke nok med AK og PC.
Pereira, Marfelt, Dovby og Søren Fredriksen er fortid efter sæsonen. Så vi skal have 4-5 nye spillere ind.
Kan vi signe Emil Frederiksen, har vi ham Eskesen, Vinderslev, Hassan, Mads Hansen og Greko til de to 8´ere. Greko har godt nok udløb til jul.
Måske vi skal have en fysisk stærk 8´er ind.
Vi har Bah og Jeppe til højre wingback, men kommer til at mangle en til venstre wingback. Jeg tror, Absa stopper.
Kanstrup dækker den centrale af de tre pladser i forsvaret og Gartenmann til højre. Her skal vi have en ind til venstre side. Marc P. er måske også snart klar igen. Banggaard og Olafsson har vi også.
Hvis Mielitz ikke forlænger, håber jeg, vi går efter Romo.
Vi skal have en afløser for Dovbyk. Ikke nok med AK og PC.
Pereira, Marfelt, Dovby og Søren Fredriksen er fortid efter sæsonen. Så vi skal have 4-5 nye spillere ind.
lør 4. jul 2020
Egentlig meget enig med jer.
Jeg er ærgerlig over situationen med Perreira, men han kan nok ikke stoles på ift. skaderne, for synes han har været god i de få kampe på det seneste.
Man kunne godt frygte at Bah blev solgt, da han må være eftertragtet. Så håber jeg at man kan få en pæn sum, men det har vi ikke særlige erfaringer med (undtagen Bjørn Paulsen dengang).
Jeg er ærgerlig over situationen med Perreira, men han kan nok ikke stoles på ift. skaderne, for synes han har været god i de få kampe på det seneste.
Man kunne godt frygte at Bah blev solgt, da han må være eftertragtet. Så håber jeg at man kan få en pæn sum, men det har vi ikke særlige erfaringer med (undtagen Bjørn Paulsen dengang).
søn 5. jul 2020
http://lineupbuilder.com/?sk=vx2dx3
Noget a la det der til næste sæson. Jeg håber, Glen fortsætter med 3-5-2. Især hvis vi beholder Bah, da han er super til at holde bredden og løber en masse langs kanten.
Greko har udløb 31. december, og han havde formentligt forlænget, hvis han ville blive.
Marfelt og Pereira har kontraktudløb, mens Dovbyk forhåbentligt sendes retur til FCM. Søren Frederiksen stopper karrieren og måske det samme med Absa. Theofanis sendes retur til PAOK. Jeg tænker heller ikke, at Eggert får forlænget.
Det er tre spillere til venstre side, så Haysen får travlt med at finde minimum to til venstre side. Gerne en venstrebenet stopper og en venstrebenet wingback.
Resten af forsvaret og den centrale midt og højre side er fint dækket ind. Så det er primært venstre side og to nye angribere, vi skal have ind.
Vi må også se, om Mielitz forlænger, eller han skal erstattes.
Noget a la det der til næste sæson. Jeg håber, Glen fortsætter med 3-5-2. Især hvis vi beholder Bah, da han er super til at holde bredden og løber en masse langs kanten.
Greko har udløb 31. december, og han havde formentligt forlænget, hvis han ville blive.
Marfelt og Pereira har kontraktudløb, mens Dovbyk forhåbentligt sendes retur til FCM. Søren Frederiksen stopper karrieren og måske det samme med Absa. Theofanis sendes retur til PAOK. Jeg tænker heller ikke, at Eggert får forlænget.
Det er tre spillere til venstre side, så Haysen får travlt med at finde minimum to til venstre side. Gerne en venstrebenet stopper og en venstrebenet wingback.
Resten af forsvaret og den centrale midt og højre side er fint dækket ind. Så det er primært venstre side og to nye angribere, vi skal have ind.
Vi må også se, om Mielitz forlænger, eller han skal erstattes.
søn 5. jul 2020
Jeg kiggede lige på Esbjergs hold. Søren Reese til venstre side af forsvaret vil ikke være dumt. Venstrebenet og stærk i luften.
søn 5. jul 2020
Marc Dal Hende får heller ikke meget spilletid i FCM. Vi har et godt forhold til FCM, og kan vi leje Reese og Dal Hende, så vi har to gode spillere til både forsvaret og venstre wingback.
Rasmus Nicolaisen er måske også en mulighed. Ham vil vi kunne give fast spilletid, og han vil også passe perfekt ind til venstre side i bagkæden.
Rasmus Nicolaisen er måske også en mulighed. Ham vil vi kunne give fast spilletid, og han vil også passe perfekt ind til venstre side i bagkæden.
søn 5. jul 2020
Det må også have været et mærkeligt år for Dal Hende. Først skulle han ikke spille, fordi han skulle sælges, så udeblev skiftet, og han blev skadet. Jeg ser det dog ikke som realistisk, at han kan lejes.
Reese og måske Nicolaisen bør til gengæld være mulige at hente, og hvis man også kan udskifte Dovbyk med Brumado, som godt nok er lige så uskarp, men trods alt har nogle kvaliteter, så ser det bedre ud. Men hvis FCM når et europæisk gruppespil, så skal de jo nok bruge en bred trup.
Det er også en mulighed at hente Erik Nissen "hjem" fra Fredericia, hvor han skulle have udviklet sig yderligere.
Reese og måske Nicolaisen bør til gengæld være mulige at hente, og hvis man også kan udskifte Dovbyk med Brumado, som godt nok er lige så uskarp, men trods alt har nogle kvaliteter, så ser det bedre ud. Men hvis FCM når et europæisk gruppespil, så skal de jo nok bruge en bred trup.
Det er også en mulighed at hente Erik Nissen "hjem" fra Fredericia, hvor han skulle have udviklet sig yderligere.
søn 5. jul 2020
Reese kunne være et spændende bud. Og egentlig også Erik Nissen. Har set Fredericia i 4-5 kampe i denne sæson, og han har imponeret mig hver gang. Han er en forsvarsspiller med store kvaliteter med bolden. Samtidig er han høj og ganske stærk, og desuden ganske ung. Synes generelt de har nogle spændende spillere. Kirkegaard, Mucolli og Nissen.