"Ifølge tipsbladet.dk´s oplysninger er SønderjyskE tæt på at hente den 28-årige australske målmand Lawrence Thomas fra Melbourne Victory."
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Håbede vi kunne lande Romo, som kender dansk fodbold.
En australier, der har spillet de seneste ni år i den hjemlige liga, er måske ikke lige det, jeg havde håbet på.
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Håbede vi kunne lande Romo, som kender dansk fodbold.
En australier, der har spillet de seneste ni år i den hjemlige liga, er måske ikke lige det, jeg havde håbet på.