Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi mangler en stopper til venstre side, hvis Glen spiller 3-5-2. Gartenmann fungerer ikke i den side. Hent Søren Reese.
Øv med greko. Nogen der ved om det var postnummeret der trak eller ligger der andet bagved. Kender nogen til en pris?
Kender jeg os og transfers ret (og Lyngbys økonomi), så er det sikkert peanuts.

Ærgerligt, for hans slutprodukt har været rigtig godt.
han havde ½år tilbage af kontrakten så det er helt sikkert "peanuts"

Men der bliver jo frigjort nogle lønkroner der kan bruges på et sted holdet er mere sårbar ( eller bare på en bedre spiller)
Altid noget, at der kommer lidt penge ind, selvom jeg gerne ville have beholdt Greko efter nytår også. Forhåbentlig er det alligevel en mulighed, at Emil Frederiksen bliver.

Det ville heller ikke have været ringe, hvis man havde haft Zinckernagel nu.


Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er ærgerligt. Greko har haft en god andel i vores mål i seneste sæson.

Kender ikke årsagen til et skifte til Lyngby Boldklub. Men han spillede ungdomsfodbold i Østerbro klubben BK Skjold og startede sin karriere i københavnske klubber, og måske er det storbyen København, der lokker. Det kan også være, at han har lyst til at prøve noget nyt efter 3½ år i klubben.

Mind mig ikke om Zinckernagel. What a waste!
Kan vi være heldige at få Dal Hende og evt. Søren Reese, ser det godt ud. Måske en midtbanespiller mere.
Emil Frederiksen. Fedt!
Emil Frederiksen har fået en 3½ år lang kontrakt i klubben. Der sker virkelig noget i klubben i disse dage. Rart at have nye spillere på plads i god tid.

Annonce