Vi mangler en stopper til venstre side, hvis Glen spiller 3-5-2. Gartenmann fungerer ikke i den side. Hent Søren Reese.
Snak
man 3. aug 2020
Øv med greko. Nogen der ved om det var postnummeret der trak eller ligger der andet bagved. Kender nogen til en pris?
man 3. aug 2020
Kender jeg os og transfers ret (og Lyngbys økonomi), så er det sikkert peanuts.
Ærgerligt, for hans slutprodukt har været rigtig godt.
Ærgerligt, for hans slutprodukt har været rigtig godt.
man 3. aug 2020
han havde ½år tilbage af kontrakten så det er helt sikkert "peanuts"
Men der bliver jo frigjort nogle lønkroner der kan bruges på et sted holdet er mere sårbar ( eller bare på en bedre spiller)
Men der bliver jo frigjort nogle lønkroner der kan bruges på et sted holdet er mere sårbar ( eller bare på en bedre spiller)
man 3. aug 2020
Altid noget, at der kommer lidt penge ind, selvom jeg gerne ville have beholdt Greko efter nytår også. Forhåbentlig er det alligevel en mulighed, at Emil Frederiksen bliver.
Det ville heller ikke have været ringe, hvis man havde haft Zinckernagel nu.
Det ville heller ikke have været ringe, hvis man havde haft Zinckernagel nu.
man 3. aug 2020
Det er ærgerligt. Greko har haft en god andel i vores mål i seneste sæson.
Kender ikke årsagen til et skifte til Lyngby Boldklub. Men han spillede ungdomsfodbold i Østerbro klubben BK Skjold og startede sin karriere i københavnske klubber, og måske er det storbyen København, der lokker. Det kan også være, at han har lyst til at prøve noget nyt efter 3½ år i klubben.
Kender ikke årsagen til et skifte til Lyngby Boldklub. Men han spillede ungdomsfodbold i Østerbro klubben BK Skjold og startede sin karriere i københavnske klubber, og måske er det storbyen København, der lokker. Det kan også være, at han har lyst til at prøve noget nyt efter 3½ år i klubben.
man 3. aug 2020
Kan vi være heldige at få Dal Hende og evt. Søren Reese, ser det godt ud. Måske en midtbanespiller mere.